23 Eylül 2010 Perşembe

Şive Komikliği Üzerine Sinsilik ( Kısa Hikaye )


"İnsanlar" için geç , "benim" gibiler için erken bir saat. Normal bile diyemeyeceğim kadar erken , eve yürüyorum. Aslında toplum tarafından benimsenmiş ve kabul görmüş "toplu taşıma araçları" benim eve daha erken gitmem için bir vesile olabilir ama olmuyor. Cebimde kalan son param 2,5 tl ile adeta bir "pazarlık" içinde gibiyim ve en sonunda en az cebimde duran o bozuk 2,5 tl kadar "azınlık" oluşturan kontörlerimi kullanarak arkadaşım olan insanı mesajlıyorum. "Naber" gibi klasik bir kelime onu bu saatte ikna edemeyebilir. Bu yüzden daha sinsi ve ilgi çekici bir cümle bulmak için düşünürken bir anda "napayusun" diye bir mesaj atıyorum. Bu şive komikliği en ucuz yaratıcılık sanırım.
Arkadaşım bu ucuz yaratıcılığımı kabul ederek bana tamam ( seni almaya gelirim manasında ) diyor. Onun bu "tamam" demesi tam bir hüsran benim için ; çünkü ben bu kadar plan yaparken onun düz bir "tamam" demesi çok acımasızca geliyor bana. Daha sonra buluşuyoruz , saat 8 gibi evime dönerken yeni uyanmış olan "insanlar" kategorisinden annem bana "nerdeydin" diyor ve ben ona kısa bir düşünme süresinden sonra "dışardaydum" diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.