2 Eylül 2010 Perşembe

Rüya


Normal saatler değil benim uyuduğum saatler. Mesela herkes uyurken ben oturuyorum , herkes otururken ben uyuyorum. Yatarspor , uzun uzun. Uykum kesilsin , bölünsün istemem. Zaten uykumu bölmek için ses yapmak yeterli değildir , ciddi bir fiziki güç gerekir.

İşte yine böyle bir gün uyurken bir rüya gördüm. ( yazar burada dün yaşadığı olayı çok eski gibi anlatıyor ) Rüya aynen şöyle oldu ;


Uyanıyorum. Salon çok yüksek sesli gülen insanlar tarafından işgal edilmiş. Seslerin geldiği yere doğru yavaş yavaş ilerlerken tuvaletten kusma sesleri geliyor. Hiç sormadan içeri girdiğimde lavabo başında kusan bir İsmail Türüt görüyorum ve "abi sen n'apıyorsun ya ?!" diyorum. Neticede bir insan kusacaksa ve o kustuğu yer benim evim ise adam gibi kolzete kusmalı. Benim bu tepkime bir anda dönüp "Ellerun yari geldi nerde benum gaybana ?!" diye tepki veriyor İsmail Türüt. Koşarak salon yolunu tutuyorum ve içerde beni bekleyen çok enteresan isimler var ; Michael Jackson , Pele , Fatih Sultan Mehmet , Kemal Derviş ve Rihanna. Beni görür görmez sanki gizli bir iş yapıyormuş gibi acele bir şekilde toparlanıyor. Daha sonra Rihanna bana gelip "o ismail türüt bana yaklaşmasın yaa çok rahatsız oluyorum" diyor. Ben normalde Rihanna'yı beğenen birisi olmamama rağmen bir anlık gazla "tamam ben konuşurum onunla" diyerek elimi Rihanna'nın omzuna dokunduruyorum. Bunu gören Pele bana "çakal kızı götürüyorsun haa" gibi seviyesiz ve iftira dolu bir cümle kurunca ben "benim kız arkadaşım var abi , ne saçmalıyorsun !" diye çıkışıyorum. Daha sonra Pele "kıh kıh kıh" diye sevimsiz bir gülüş atıyor ve bu sırada yandan yandan rihanna'yı işaret ediyor gözleriyle. Ben bu sevimsiz harekete "cık cık cık" diyerek ve aşağı doğru bakarak cevap veriyorum. Manasız bir şekilde yaklaşık 25 saniye boyunca "cık cık cık - kıh kıh kıh" diye atışırken bir anda alttan "Billie Jean" müziği giriyor ve Michael Jackson Pele'yi sürükleyerek moonwalk figürleri ile yanıma getiriyor. Bu duruma Pele "kıh kıh olum yavaş lan" diye gülerek cevap veriyor. Daha sonra içerden moonwalk yaparak İsmail Türüt geliyor ve hepsi bir anda moonwalk yapmaya başlıyorlar. Pele , Kemal Derviş , Rihanna , Fatih Sultan Mehmet ve İsmail Türüt deli gibi moonwalk yapıyor. Ben ilk başlarda "hadi olum lan !" tepkilerine "yok abi ben yapamıyorum" desemde daha sonra moonwalk'un kralını yaparak cevap veriyorum.

Sonra bir anda içeri nefes nefese İsmail Yk giriyor ve Rihanna'ya bakıp "Allah belanı versin" diyor. Rihanna ağlayarak içeri gidiyor , ben İsmail Yk'nın yüzüne "yaptığını beğendin mi ?" der gibi bakıyorum , o ise çoktan moonwalk yapanlar grubuna dahil olmuş olduğu için beni iplemiyor. Sonra ben Rihanna'nın yanına gidiyorum , Rihanna'nın ağzı yüzü dağılmış. "N'oldu kızım sana ?!" diyorum , Rihanna ağlayarak "sevgilim dövdü" diyor. Sonra ben sinirlenip "e sende hep ayı gibi heriflerle çıkıyorsun !" diye kızıyorum. Bu yine ağlayıp gidiyor , bir anda ev sessizliğe bürünüyor.

Biraz buruk biraz sevinçli bir şekilde sigara içmek için balkona çıkıyorum ki Pele orada oturmuş sigara içiyor. Beni görünce sigarayı içine çekip "gel gel" diyor ve sigarayı "fıssp" diye üflüyor. Sonra tam bana "olum ben Rihanna'dan hoşlanıyorum" diyor ki uyanıyorum. Uyanmasam büyük küfür edecektim Pele'ye ama kısmet olmadı.


Acaba Rihanna'yı o mu dövdü ?

1 yorum:

  1. :D resmen koptum özellikle "gaybana" :D:D
    Muhteşem bilinçaltı muhteşem hayalgücü. Kıskandım:D

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.