14 Eylül 2010 Salı

Ağlayan Çocuk Travması


Bu çocuğu bilmeyen var mı ? İçerik olarak sormuyorum , sima olarak.


Bu şerefsiz evladı , evvel zaman dedemlerin evinde bile vardı. Eve bi gidiyoruz , ben ve kuzenlerimin fotoğraflarının ( çerçeveli ) yanında bu şerefsiz evladı. ( o da çerçeveli ) Torun musun , akraba mısın lan ?! Hayır sadece dedemler değil , bütün akrabaların evinde bu vardı. Bir ara bunu afedersiniz "orspu çcğu" sandım ben. Her evde nedensin , her evde nasılsın lan ağlayan çocuk ?

Bütün bu durumlar ben çok küçükken olmuştu. Tam bu travma , bu öfke bitti derken geçen gün bir avm'de gördüm ben bu olmayasıcayı. Yine ağlıyor , yine bi "ben şefkat'in somut örneğiyim" der gibi duruyordu orada durmayasıca.



Ağlayan çocuk ; seni değil ama seni ağlatanı bulacam oğlum.

8 yorum:

  1. Kim ağlattıysa bir de ben vuracam en hassas noktasına ki senelerin acısını bir saniyede iliklerinde hissetsin hayasız!

    YanıtlaSil
  2. ya ben kıyamam bu surata :( ay bak içim bir kötü oldu.Dedenler falan çevçevelemiş,sen de bloguna koydun tam aileden olmuş.

    YanıtlaSil
  3. "çikooo! niye ağliyi ki ya bu. hofff"

    çiko işte

    sdfşlasf

    YanıtlaSil
  4. çok özenmiştim hep bizim evd de olsun istememiştim ama bulamadım birtürlü. Sonra tam buldum burhan altıntop travmasından sonra istemedim.

    YanıtlaSil
  5. Hazel : "Dedenler falan çevçevelemiş,sen de bloguna koydun tam aileden olmuş"

    hiç bu açıdan düşünmemiştim , çok mantıklı.

    YanıtlaSil
  6. ömrümü olmayacak yerlerden vurmuştur bu küçük kopil.

    yıllarca bir hinlik, bir bütün kuzenleri ispiyonlayıp dede gözüne giren torun havası sezinledim bu bebek suratlı şerefsizde ama içimden de 'ulen büyüyünce çok iş yapacak bu' demeden de edemedim.

    Önemli Tahmin: bence bu çocuk büyüyünce behlül oldu, tam behlül bu eminim. Hastane duvarındaki hemşire abla da bitter! yazın bi tarafa, demişti dersiniz.

    YanıtlaSil
  7. 20 yıl evvel benide bu foto yüzünden acayip keklemişledi

    YanıtlaSil
  8. gerekli çoğunluk sağlandığına göre artık dövebiliriz. yalnız olmadığımı görmek büyk mutluluk.

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.