14 Eylül 2010 Salı

Pilav Üstü Hayat - 4


* Uçak korkusu olan insanım. Buna rağmen inatla "uçak en güvenli ulaşım aracı" diye akıl veren var. Bu yine hiçbir şey , bir keresinde yanımda oturan adam bana "düşerse hepimiz ölürüz" demişti. Mantığa bak adamın , düşünce yapısına bak ; "düşerse hepimiz ölürüz" diyor. Şerefsiz.

* Bir ara Mahsun Kırmızıgül ile düet yapan herkes hayatını kaybediyordu. O nasıl şey öyle demeyin , kör talih. O zamanlar kendisiyle düet yapmak yürek isteyen bir hadise idi.

* Çelik nasıl bu kadar neş'eli şarkı söylüyor hiç anlayamıyorum.

* "Bilirkişi" bence çok enteresan bir insan. Çünkü bilirkişi boş bir insan değil , biliyor ki konuşuyor o insan. Ağzında daima pipo , yüzünde bir "sen anlamazsın kenara çekil" ifadesi. En azından ben öyle biliyorum.

* Lise zamanları deli bir arkadaşım vardı. Deli dediğim "çok deli" anlamında değil , sahiden deli. Çocuk teneffüsleri sınıfta , dersleri dışarda geçiriyordu. O zamanlar tabi bu tip şeylerin şakası çok yapılıyor , insan akıl edemiyor sonuçları ne olur diye. Bir gün bu arkadaşı çok kızdırdılar ( ben değil ) sonra bu "deli ettiniz beni" diye bunları bir güzel dövdü ( beni dövmedi ) Sonra gülüp sigara paketini yaktı. "Neden sigara paketini yaktı ?" derseniz "sağlığına düşkündü" derim. "O zaman neden paket alıyordu ?" derseniz daha da bir şey demem , ayıptır.

* Çok cimri bir kuzenim vardı eskiden. ( şimdi görüşmüyorum ) Bir gün bana durup dururken "hadi dışarda yemek yiyelim , ben ısmarliycam" dedi. Mal gibi kabul ettim ben , kafamı zkym afedersiniz. Evden çıktık yaklaşık 1 saat yürüdükten sonra ( aynı cadde üzerinde ) ben buna döndüm "olum ne arıyorsun ?" dedim , bu gayet sakin "abi burada bir dönerci vardı yarım ekmek 1 ytl olan" dedi. Bunu demesiyle ben bunun ağzına ver ettim tokadı , "ulan gerizekalı" dedim , "1 ytl olan et ne eti olabilir ?!" diye aslında soru olmayan bir cümle kurdum. Bu terbiyesiz cimri olduğu kadar pişkin olduğu için "at eti falandır ehehu" dedi. "Ben" dedim , "senin a.koyim arkadaş". Sonra bu bin pişmanlık beni ikna etti kuzenim olmayasıca , beni başka bir yere götürmeyi teklif etti. Hayvan herif , ağzı kırılasıca beni "yarım ekmek tavuk döner 50 ykr" olan yere getirdi. "Ulan" dedim , "seni benim kuzenim yapan kadere benim isyanım".

* "Mtv zencisi" diye bir zenci türü gerçekten var. Evleri hep çok fazla büyük , arabaları hep gereğinden lüks ve fazla , konuşmaları hep abartılı derecede rahat olan zenciler bunlar.

* Hulk Hogan'ın bir günü nasıl geçiyor bize anlatan bir program vardı mtv'de yanılmıyorsam. Hala var mı bilmiyorum ama ben olmasını isterim , izlemem ama isterim. Neden isterim , çünkü Hulk Hogan beni ben olduğum için sevecek bir tip. Sen koskoca Hulk Hogan ol sonra kızın erkek arkadaşıyla dışarı çıkarken çocuğu kenara çekip "baban ne iş yapıyor ?" diye sor. Bunun üstüne kızına arabayı ver , arabada gps olsun , sinema diye gittikleri yer sinema değil diye kızı bağıra çağıra eve çağırıp ceza ver. Bunları benim babam da yaptığı için seviyorum Hulk Hogan'ı , o bizden biri. Bursa Milletvekili olası Hulk Hogan.

* Zengin olmayan insan genellikle zengin olma hayali kurarken de zengin gibi olamıyor. Bir arkadaşıma bir gün "özel uçağın olsun ister misin ?" diye sordum , "abi onun benzini çok yakar" dedi. Hayır adam hem zengin değil hem gerizekalı. Uçakların BP'den benzin aldığını falan zannediyor.

* "Sayısal Loto bana çıksın fakirlere yardım edicem". Tanıdık geldi mi ?



Hayat öyle bir garip işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.