8 Eylül 2010 Çarşamba

Facebook ve İlkokul


Hayatının bir bölümünde bile olsa neredeyse herkes facebook kullanmıştır. Ben de bu topluluk içinde birisi olarak kısa bir dönem -3 ya da 4 ay falan- facebook kullandım. "Facebook kullanmasına rağmen ilkokul arkadaşları ile buluşmayanları dövüyorlar" diye bir inanış olması sebebiyle bir buluşma ayarlamak istedim.


Önce listeme dahil olan 4-5 kişiyle irtibat sağlayarak "buluşalım" diye açtığım konu zaman içinde "onlarca tanımadığım insanı ihtiva eden" bir görüşme halini aldı ve üzerime yıkıldı. Herkes fikir birliği yaparak "bu buluşmayı sen düzenliyorsun" dediği için mecburen yer - mekan seçimi yapmak zorunda kaldım. Gerçi bunu yaparken bir ara "zkrm böyle işi" dediğim için -sağolsun- bir kız arkadaşım yardım etti ve olayı düzene soktu.


Gün geldi ve buluşma yapıldı. Buluşma alanına gittiğimde umumiyetle "kafaları aynı kalmış - vücutları büyümüş" ilkokul arkadaşlarımı gördüm. Açıkçası bir çoğunu hatırlamıyordum bile ama facebook'dan bir ekleme durumu olduğu için "seni tanımıyorum" da diyemedim dememi bekliyorsun. İşte durum böyle olmadı , ben gayet açık bir şekilde "ben seni tanımadım" diye başladığım sohbete daha sonra "murat boz gay lan" şeklinde devam ettim , ilerleyen dakikalar içinde "ne kadar popçu varsa Allah belalarını versin" noktasına kadar geldim. Hatta bir ara muhabbet o kadar monoton bir hal aldı ki ; ben murat boz hakkında söylenmeyecek kelamlar ediyorum , etrafımda bulunan hatırlamadığım ilkokul arkadaşlarım "ya aslında o kadarda değil" diye beni uyarıyordu.


Neyse ki zaman çabuk geçti , en azından benim için. Daha sonra bulunduğumuz yerden başka bir yere geçtik ve orada biraz daha muhabbet ettikten sonra ayrıldık. Ben o gün sonrası bir daha ilkokul buluşması yapmamak için kendime söz verdim ve yaklaşık 1 ay sonra facebok hesabımı kapattım.



İlkokul arkadaşım sana söylüyorum , İsmail Yk sen işit.

6 yorum:

  1. Bence bi daha buluşma hatta onlarla konuşma bile Resmen murat boz'u kıskanmış fln gibi gözükmüşsün öyle bi arkadaşım olsa tek söyliyeciğim şey bu çocuk murat bozdan ne istiyo ya gbi bişi olurdu heralde

    Ama ismail yk konusun da sonuna kadar arkandayız (Y)

    YanıtlaSil
  2. kimseyi kıskanmam , oraya katılmam mümkün değil ama hakkını teslim ederim yakışıklı olanın. Misal Brad Pitt konuşsak en çok ben savunurdum.

    YanıtlaSil
  3. Zaten senin böyle olduğunu söylemedim ki
    Sadece öyle düşünürdüm yıllardır görmediğim bi arkadaşım olsaydı veya yeni tanıştığım biri

    YanıtlaSil
  4. buna benzer bir toplantıda ben de murat boz hakkında epey atıp tuttuydum, kıskançlıktan değil, masadaki ablalar kaynak israfının farkına varsınlar diye, bana neyse, bi çıkar sezinlemiş olabilirim.

    hoş karşılanmadı, 11 ay benimle kafa çekip her boku yiyen arkadaşlarımın ramazan gelince tekke babası olması gibi bir şey bu popçuluk, gündeme göre davran, itiraz yok ama iki gün önce barmene öyle demiyordun denmiyor tabi. neyse.

    ismail yk!

    uzunca yazacağım kusura bakma;

    bir anne baba düşün; japon kale takım çıkaracak kadar çocuğun var, en akıllısı ismail ve hepsi ünlü yani herkes onları senin yaptığını biliyor! işte buna içerim!

    not: nihat doğan ve bir ablayı yazmıştın, asıl vaka o!

    YanıtlaSil
  5. şu ana kadar hiç facebook hesabım olmadı ama açarsam da bu yazıdan sonra ilkokul arkadaşlarımı eklemiceme kendime söz verdim.

    YanıtlaSil
  6. nasreddin hoca misali ; düşene sormak lazım mantığı ile beni bir tek selçuk anladı tam olarak. tabi bu anlama işine inanan mia'yı da kutluyorum , a'normal'i anladığımı da eklemek istiyorum.

    teşekkürler ederce.

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.