7 Eylül 2010 Salı

Johnny Depp Röportajı


Bu röportaj çok konuşulacak , yer yerinden oynayacak. Ünlü oyuncu Johnny Depp ile hayat , sinema , Tim Burton , aşk , futbol ve daha bir çok şey üzerine keyifli bir sohbet ettik.



s.p : merhaba johnny , nasılsın ?
j.d : hamdolsun
s.p : ilk şunu sormak istiyorum , isminin asıl yazılışı nasıl ? genç kızlar bunu çok tartışıyor
j.d : j-o-h-n-n-y d-e-p-p
s.p : neyse , artık bu tartışma bir daha yaşanmaz sanırım. bize biraz kendinden bahseder misin ?
j.d : 1963 kentucky doğumluyum , kentucky çocuğuyum yani ! askerliğimi florida'da yaptım. oyunculuk alanında ilerlemek istediğim için bütün dikkatimi bu alana verdim ve çeşitli filmlerde figüran olarak görev aldım.
s.p : seni ilk olarak elm sokağı kabusu filmi ile tanıdık. o zamanlar "bak bu çocuk çok büyük oyuncu olacak" diyenler oldu
j.d : evet , ilk ciddi işim o oldu. tabi ondan sonra gelen makas eller için benim patlama yaptığım film diyebilirim. ( bu sırada tim burton arıyor , meşgule verip "ben seni ararım" gibi bir mesaj atıyor )
s.p : tim burton ile o film sayesinde tanıştınız sanırım ?
j.d : evet , zaten o günden sonra hiç ayrılmadık ( gülüşmeler )
s.p : tim burton senin için ne ifade ediyor ?
j.d : babam gibi desem yeridir. moralim bozulduğunda , çözemeyeceğime inandığım bir sorunum olduğunda ilk onu ararım
s.p : peki her rolü oynar mısın ? "şu rolü oynamam" diyeceğin bir rol var mıdır ?
j.d : güvendiğim bir yönetmen olursa her rolü oynarım tabi ki. ( güvendiğim derken "siz anladınız" der gibi gülüyor )
s.p : peki aşk hayatın ?
j.d : hanım benimle evlenmiyor , çok enteresan bir ilişkimiz var. mesela bazı geceler yatakları ayırıyor , bazı geceler "sen içerde yatıyorsunuz" diye yastığı yorganı veriyor elime gönderiyor. tam anlayamadım ama iyi bir ilişkim var diye düşünüyorum
s.p : peki futbol ile aran nasıl , takım tutar mısın ?
j.d : milli takımı tutuyorum ( gülüşmeler )
s.p : johnny , bu röportaj için çok teşekkür ederim
j.d : asıl ben teşekkür ederim ( bu sırada cep telefonu çalıyor , arayan tim burton )
s.p : hayrola , yeni bir film mi var ?
j.d : yok ya , hanımları alıp yemeğe çıkıcaz akşam ( gülüyor )
s.p : tamam , teşekkürler tekrar
j.d : sen de gel istersen ? ( çok samimiyetsiz soruyor )
s.p : yok sağol , benim arkadaşlara sözüm var
j.d : iyi sen bilirsin , görüşmek üzere ( hiç ısrar etmiyor şerefsiz )



işte böyle bir insan bu Johnny Depp. İnsan insanı iyi tanımalı. O tim burton kıçına tekmeyi vurduğu zaman çok ararsın bizi ! ( burayı duymuyor , evden uzaklaşınca söyledim )

1 yorum:

  1. ay bu kadar işin arasında güldüm iyi geldi :))
    severim joni'yi ...

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.