7 Eylül 2010 Salı

Halloween Üzerine


Korku filmi seven bir insan olmadığım gibi film konusunda çok farklı fikir ve teorilerim var. Aslında işin içinde olduğum ve olacağım için ( yazar burada okuduğu bölümle ilgili bilgi veriyor ) biraz daha farklı bakmam gerekiyor zaten. Bu sebeple korku filmleri benim için çok güzel işler olmadı , olamadı. Fakat her şey bir yana "Halloween" serisi başka bir yana. Hatta bir çoğumuzun özellikle bundan 3-4 sene önce "gahuahah nuri alço melodisi lan" diye dinlediği şey bir "Halloween" filmi soundtrack'ı idi. ( john carpenter - the end )

Neticede ben bu yazıyı aslında a.b.d yapımı korku filmleri serileri ve o hiç ölmeyen karakterleri için yazacaktım ve deli gibi eleştirecektim fakat olmadı. Neden olmadı , çünkü ben bu yazıyı yazarken "Nuri Alço" müziği açtım ve şu an dans eder duruma geldim. Allah kahretsin seni John Carpenter , gece gece dışıma vurmuş olan eleştirel adamı öldürüp içimde yatan 80's çocuğunu dışarı çıkarttın. Oysa ki ben neler hayal etmiştim.



Bu arada Michael Myers karakteri ile ilgili kendimce ilginç bir detayı anlatmak isterim. Bundan 9-10 yıl önce -ki ben o zaman 11-12 yaşında bir çocuğum- kuzenlerimle beraber sürekli "Halloween" filmleri izliyoruz. O dönem kuzenlerimin babasına olan güvenim ( benim gözümde çok güçlü ve atarlı bir insan olması sebebiyle ) üst düzey olduğu için kendisine "amca sen bunu dövebilir misin ?" diye sormuştum ve o da bana "ağzını burnunu kırarım sen ne diyorsun ?" demişti.
Tamamen benim ona olan güvenimi korumak ve beni mutlu etmek için verdiği bu cevap benim için yeterli olmuştu o ayrı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.