5 Eylül 2010 Pazar

Saç Sakal ( Psikolojik Mücadele )


Geçen gün saç kestirme işlemi için berber kişiye gittim , zaten gittiğimde biri koltukta 2 kişi vardı. Koltukta olan 2 dk sonra falan "saatler olsun" durumuna erişti. Daha sonra zaten acelesi olan ben başıma geleceklerden habersiz "20 dk sürer en fazla bu herifin işi" diyerek gazete okumaya başladım. gazetede poposu gözüken bir Tuğçe Kazaz vardı. Diğer gazetelere baktım. dedim ulan Tuğçe mi izliycem burda. 3 gazete bitirdim adam hala koltukta , ben döndüm tabi Tuğçe Kazaz poposuna , mecburen. Yani sarı sayfalar bitince mecbur kaldım. Her neyse adam tam kalkacak kulak şeysine ağda yaptırıyor , tam gidicem kaş aldırıyor. Kır saçlı orta yaşlı adam gözümün önünde "metroseksüel" oldu. Tabi benim zaman kavramı da biraz değişti. En sonunda oturdum koltuğa ; bir kral gibi , hak etmiş gibi. Berber kişi "nasıl olsun" dedi , "3 numara" dedim. Bana "3 numara?" dedi soru vurgusu yaparak. "Evet" dedim "3 numara". "Emin misin?" dedi , "evet" dedim. "Uzatıyordun sen" dedi ama ben "ulan sanane kessene artık" diyemedim.

O kadar geç kaldım ki , sakalları kestirmedim. Pis metroseksüel amca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.