14 Eylül 2010 Salı

5 Şehir


Onur Ünlü şiirleri , filmleri ve yaptığı her iş sevilesi bir insan. Tanıyan çok sever zaten , tanımayan tanırsa büyük ihtimalle sever. Polis filmi büyük yankı uyandırmıştı ama işi orada bırakmamak lazım çünkü "Güneşin Oğlu" ve "Beş Şehir" filmleri çok daha efsane filmler.


Son filmi olan "Beş Şehir" ise artık bambaşka bir olay , film üstüne bir efsane. "Aşk" duygusunu farklı bir dorukta , hastalıklı bir derecede anlamak isteyenler bu filmi izlemeli. Acı ne demek , metanet ne demek , aşk bunların içinde ne kadar pay sahibi olabilir sorularını en mükemmel şekilde cevaplıyor bu film. İzlemeyen varsa izlesin derim.



Ayrıca soundtrack parça şöyle , dinleyip karar verilesi ;

Ahmet Kaya - Beni Vur

2 yorum:

  1. vuhuu. dün izledim ben de bu filmi. gerçekten iyiydi. en son vavien'de bizimkiler beni bu kadar şaşırtabilmişti.

    YanıtlaSil
  2. ben de dün değil bir önceki dün izledim.

    vavien de evet , çok enfes bir film idi.

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.