7 Eylül 2010 Salı

Latif Doğan Küsmüş ( Capsli )


Ülke garip , topyekün garip tabi. Durum böyle olunca haliyle her şey gibi müzik piyasası ve o piyasada bulunan insanlar da garip oluyor. Örnek olarak Latif Doğan'ı seçtim.

Doğan dediğin zaman akla ilk olarak elbette Nihat Doğan gelir ama Latif Doğan çok başka bir insan. Kendisi evvel zaman yapmış olduğu "Küstüm" şarkısı sayesinde yaklaşık 6 yıldır bu şarkının ekmeğini yiyor. Ha yemesin mi ? Yesin tabi , afiyet olsun. Lakin bir insan ki -bu insan türkücü- başka hiç mi konuşulacak şarkı yapmaz be adam ? Hayır iş sadece şarkı değil , bu şarkı yüzünden yıllar yılı "Küstüm Şov" izledik biz. Yazık değil mi bize ?


Bu arada düşündüm ki ; mesela bir Latif Doğan&Nihat Doğan düet yapsa ve adı "Küstük"
olsa. Olmasın tabi , saçma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.