18 Nisan 2010 Pazar

"Öte" Adam Neill !!


Lucas !


Galatasaray taraftarı için "popescu sonrası" defans hattı hep bir soru işareti oldu. Büyük Kaptan gittiği gün zaten büyük bir problem haline gelen defans hattı , zaman içinde yapılan yanlış transferler yüzünden çok tartışıldı.

"Lucas Edward Neill" ismi ilk konuşulduğu zaman ve "imza attığı gün" arası büyük bir boşluk var. Fakat her Galatasaray taraftarı bu futbolcu için "oh be iyi oldu geldiği" demiştir. Peki ya sadece bu kadar mı ? Elbette hayır.

Neill , defans bölgesi içinde aldığı görev ve soğukkanlı "ötesi" tavrı hariç ilerde de aynı şekilde oynuyor. Türk futbol seyircisi için hiç alışıldık olmayan "çalımları" ve Popescu sonrası unutulan "oyun kurma becerisi" adeta şok etkisi yaratıyor. Şahsen ben Neill'a gelen topları "neyse problem yok" diye izliyorum. Tabi bununla kalmayan Neill birde çalım atıp oyun kurduğu zaman televizyon başında "e yuh lan artık" diye kabalaşma süreci bile oluşuyor.

Kendisi için uzun , tepsitler ve hikayeler dolu bir blog yazmayı düşünmüyorum. Aslında bu "garip" adam için bir takım garip bilgiler bulmak gibi bir düşüncem vardı ama en son oynamış olduğu "Manisaspor - Galatasaray" maçı sonrası tamamen vazgeçtim. Zira "mevcut hali" böyle olan bir adam için yazılabilecek ne "ilginç" olabilir ki ?


Hep böyle kal Neill.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.