9 Nisan 2010 Cuma

Messispor


"Tek başına takım" diye bir tabir vardır ya , heh işte o tabir tam olarak Messi için kullanılmış.

Şampiyonlar Ligi , İspanya Ligi , Arsenal , Real Madrid gibi ayrımlar yapmadan gol ve asist firesi vermeden devam ediyor Leo" Messi. 300 milyon £ olarak belirlenen bonservis ücreti kimileri için "Çok Fazla" olarak nitelendirilirken kimileri "Az Bile" diye yorumlar yapabiliyor. Ben "Az Bile" diyen kesim içinde yer alıyorum. Bu adam ve verdiği keyif , sağladığı katkı 300 milyon £ ile ölüçülür bir şey değil.

Fakat kendisi için çok büyük bir tehlike söz konusu ; "Yok Et" komutu ile programlandırılmış rakip defans oyuncuları. Şahsen ben bu korku ile izliyorum bütün "Messispor" maçlarını. Umarım bu korkum gerçek olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.