2 Ağustos 2010 Pazartesi

Çocuklar Pehey Nerde Çocuk ?


2002 senesi itibariyle neredeyse bütün bir halk olarak izlediğimiz "çocuklar duymasın" dizisi yıllar sonra yeni bölümleriyle tekrar yayına giriyor.

"Kazandıran" bir iş elbette cazip gelir ve üstüne gidilir. Hani yıllardır izlediğimiz "kurtlar vadisi" ve bitmemesi hadisesi başarılı olunca yetkililer "ulan biz neden tekrar çekmiyoruz bunu ?" diye kendilerine sormuş olacaklar ki dizi tekrar yayına giriyor. Gerçi söylendiği gibi bilmem kaç yıl ara verilmiş hissetmiyoruz biz çünkü dizi çeşitli kanallarda defalarca tekrar tekrar yayınlandığı gibi neredeyse her gece özel bir tekrarı da var. Yani yıllardır bir gün bile "çocuklar duymasın" olmadan yaşayamadık hayatımızı.


Fakat benim asıl derdim bunlar değil , benim asıl derdim eski format ve eski senaryo nasıl aynı şekilde devam edecek ? Yani ayıp değil midir senden benden sakallı bir havuç ve ondan bundan taş bir duygu'nun "çocuk" yerine konması ? Şahsi fikrim dizi aynı kalsın ama adı değişsin ; mesela "ulan annemler duyarsa zçtık" falan olsun.


Eklemeden edemem ;


Sanırım tek eksiğiniz çocuklar duymasın.

1 yorum:

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.