31 Ağustos 2010 Salı

Pilav Üstü Hayat - 3


Kim ne derse desin kızların kendilerinin bile bilmedikleri bir "hayvan bakıcılığı tutkusu" var. Zira erkekler için "köpeğim oldu" , "maymun ettim" , "o tam bir ayı" ya da "süt dökmüş kediye döndü" , "öküz gibi" demeleri başka şekilde açıklanamaz. İşte ben bu durumu hiç sevmiyorum , yoksa diyorlar hani "öküz değil misiniz ?" diye , e değiliz elbette. En azından hepimiz birden değiliz. Yoksa öküz olan kızlar yok mu sanki ?


Bir arkadaşım zamanında "olum rusya'da kişi başına düşen kız sayısı 3" demişti. Ulan dedim kendi kendime , nasıl arkadaşlar seçiyorum kendime ? Kişi başına düşen gelir gibi kız sayısı veren adam ile nasıl bir arkadaşlık içindeyim ben dedim. Hayır yani kişi başına düşen gelir ne kadar diye sorsam "babam bana haftalık 100 tl veriyor" falan diyecek kadar bir adamdı zaten.


Kitle İmha Silahı dediğin şey sinema , müzik ve moda. Kimse öyle füze falan aramasın ortalıkta.

Düşündüm biraz , şu erkekler için hayvan cinsleri benzetmesi çok yanlış değil aslında. Yani çok arkadaşım oldu "olum kızın köpeği oldum lan daha n'apiyim ?" diyen. Kızları bilmiyorum ama erkekler kendi aralarında böyle rezalet şeyler konuşuyorlar , evet bunu yapıyoruz. Mesela bir kızı çok beğendiğimiz zaman "olum bunun çektiği sifon olurum" diyoruz. Ben demiyorum , hiç demedim böyle bir şey ama buna benzer şeyler söyleyen erkekler var. Ben sevdiğim kadının bastığı toprak olurum , verimli toprak olurum ama onu söyleyeyim.


Bir program sırasında bir kız Nihat Doğan için "apaçi" benzetmesi yaptı açık açık ve hatta Nihat Doğan orada idi. Sonra Nihat Doğan kıza "apaçi nedir söyler misin ?" dedi. Kız önce eveledi geveledi , sonra "biz arkadaşlarla aramızda öyle deriz" dedi ve biraz daha konuştuktan sonra "kızılderililer ile ilgili bir şey" dedi. Nihat Doğan önce "cidden soruyorum" dedi ama bu cevap üzerine "yok apaçi , yok kıro , bunlar ne kadar yanlış şeyler" dedi ve "neden insanları kazanmak yerine kategorize ediyorsunuz ?" dedi. Bunları neden yazdım , çünkü ben o kızın yerinde olsam bu rezalet sonra gider bir dağ kasabasında yaşardım. Kız , hayatı boyunca yiyebileceği en iyi ayarı Nihat Doğan'dan yedi , bunun ötesi olamaz bence.


Ha Nihat Doğan demişken ; hiç kimse bana önce "ben 200.000 kişilik bir aşiretin bir ferdiyim" dedikten sonra "benim sizden başka kimsem yok" cümlesini açıklayamaz.


"Modern zamanlarda aşk dupdurırıruv mudur ?" kadar güzel bir özet olamaz.


Gökhan Özen bir ara her albüm öncesi bir felaket yaşıyordu. Hadi hapise düşmesi falan neyse ama "Jet Ski ile mahsur kalmak" nedir lan ? Hayır yani birde açıklamalarında "oil sıfır yazıyordu" falan diyor. Oil ne arkadaşım ?


Bu arada Gökhan Özen albüm yaptı ve başına bir felaket gelmedi. Korkarım bu kez felaketi ülke olarak yaşamamızı bekliyor.


Senin sırtın yere gelmez , sabancısın.

3 yorum:

  1. Şu şarkıda yinele tarzı bi seçenek olsa çok iyi olucakmış aslında. Bünye alışıyo okurken o tok sesi duymaya. Bu yazının sonlara doğru bitince mal gibi kalıyosun. Bi fena.

    YanıtlaSil
  2. "çektiği sifon olurum" u da hiç duymamıştım daha önce...
    kadını erkeği yok bu işin bence. olay insan olmakta, olabilmekte yatıyor...

    YanıtlaSil
  3. onu ben de çok aradım , çok çabaladım ama bulamadım. Manuel olarak yapılmasına ancak.

    Çektiği sifon olma durumu ise tamamen gerçektir ya da değildir. Şaka , gerçektir.

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.