29 Temmuz 2010 Perşembe

Inception - Bir Nolan Klasiği


Bugün yönetmen dediğin zaman aklıma gelen ilk isim Christopher Nolan olur açık ve net. The Prestige , The Dark Night ve Memento.

Az ve öz film yapan bu adam tarafından çekilen son film Inception. Hani ne oldu nasıl oldu ya da konu nedir beni çok fazla ilgilendirmiyor ; beni ilgilendiren Christopher Nolan faktörü. Büyük bir heyecan ve inanılmaz bir beklenti içinde 30 temmuz gününü bekliyorum. Aslında Leonardo ismi beni biraz olsun itiyor ama Nolan'ın ellerinde bir Leonardo bile bana fazlasıyla mükemmel gelebilir ve gelecektir hatta.


Çok fazla şey yazmak istemiyorum zira önce izlemek lazım. İzlediğim zaman uzun uzun cümleler kuracağımı düşünerek şimdiden teşekkürler Nolan diyor ve elveda ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.