29 Ağustos 2010 Pazar

Galli Giggs


Uzun uzun anlatmaya gerek yok ; 22 yaşında olan benim yaşımdan fazla süre Manchester United forması giymiş ve giymekte olan bir adam Ryan Giggs. Bizim için bir futbolcu 24 yaşında "genç" , 32 yaşında "ihtiyar" olurken , kendisi Manchester United gibi bir takımın formasını 37 yaşında giyiyor. Bugün ligimiz içinde en iyi olarak değerlendirdiğimiz "gerçekten genç" oyuncular için temposuna ayak uydurabilir mi ? dediğimiz İngiltere Premier Ligi'ni bu yaşında fazlasıyla kaldırabilen bir oyuncu o. Tabi milli takım düzeyinde kendisini büyük turnuvalarda görememiş olmak bizleri hep üzdü , o çok ayrı bir nokta.

Manchester United'ın son lig maçında ( West Ham United ) penaltı yaptırması bir yana ; bir diğer emektar efsane Paul Scholes ile birlikte kayarak aldıkları top bende adeta bir Tsubasa maçları havası yarattı.

Bütün bunların yanında Premier Lig kurulduğundan beri her sezon gol atma becerisini gösterip bu alanda tek olan Giggs , biz kendisine saygı duyan futbol aşığı izleyicilere şu video ile kral bir selam çakmış ;


Video : Ryan Giggs , Futbol ve Bilardo



Sana da selam olsun efsane ihtiyar.

3 yorum:

  1. yazıyla alakasız bir yorum olucak. Blog sayfasına girdim ve girl şarkısı beni benden aldı! unutulmuş bir şarkıydı benim için sayende tekrar hatırladım. çok güzel bir blog sayfan var.

    YanıtlaSil
  2. Hobaa Ryan Giggs baba saygıyla önünde eğliyorum.eli öpülücesigillerdendir.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürlerimi sunarım. the beatles can'dır , yeri ötedir.

    parçalar sürekli değişiyor tabi o ayrı.

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.