29 Ağustos 2010 Pazar

Pilav Üstü Hayat - 1


Esasında yazacak çok şey var , hele bu ülke sınırlarında yaşıyorsanız. Türkiye , yer yer güzel memleket ama genel bakıldığı zaman pek fazla problem var. Şimdi ben mesela böyle virgülsüz , paragrafsız bir yazı yazsam yazmam yani ayrıca. Çünkü mesela birisi öyle yazdığı zaman çok okuyasım gelmiyor pek. Ayrıca tespitler yapmak istiyorum , mesela bence caddebostan sahil güzel bir yer ama karımızı kızımızı alıp gidemiyoruz her zaman. Mesela ben öyle bir kere 2 arkadaşımla gittim ( kız değillerdi ) kavga çıkıyordu. Hiçbir şey yapmadığımız halde gelip sataşan tipler oldu ki onların yanında kızlar vardı. Hayır yani be şerefsiz , şimdi biz sizi orada dövsek kızlar "oha ne dayak yediniz amuğa goyum" demezler mi ? Demezler tabi , en yakın hastane neredeyse oraya giderler. Aslında en yakın hastane de olmayabilir , devlet hastanesine de gidebilirler.

Konu aslında şu ; ben çok sıkılgan bir insanım. Çok sıkıcı değilim ama eğlenceli birisi de değilim. Mesla 3 gündür fire vermeden lunapark'a gidiyorum , her gittiğimde "ben street fighter'a binmem lan" diye twister coaster'a binip geliyorum. Hayır yani 5 kez bindim ama hala daha bir korku , en ufak bir sarsıntı olduğunda final destination tripleri. Ben normal biri değilim galiba. Galiba fazla galiba , cümleler fazla galiba.

Evet kendime yeni bir yazı tarzı buldum şu an. Anlatmak istediğim şeyleri usta gazeteciler gibi başına * koyarak paragraf paragraf anlatıcam , okuyan kişi en sonunda "aa aslında aynı şeyi anlatıyormuş ama çok karizmatik bir şekilde her yazının başına * koymuş" diyerek şok olacak. Olur musunuz sahiden ? Ya olanlar bana söylerse çok sevinirim , capuccino içiyorum şu an.

* işi bana çok mantıksız geldi , öyle özenti işler yapamam ben.

"Kadınlar ne ister ?" diye kıçını yırtıyor millet. Bence hiç yıtrmasınlar , kadınlar her daim bir Brad Pitt ister bence. Kıskanmıyorum ama hiç , sonuçta Brad Pitt oraya tırnaklarıyla kazıyarak geldi. Şerefsiz.

Bazen bazı şeylerin çok etkisinde kaldığım oluyor , yalan söyleyemem. Mesela bazen Tuncel Kurtiz gibi sesim olsun istiyorum ama bazen Toprak Sergen gibi sesim olursa da olur gibi geliyor. Bide mesela Tuncel Kurtiz sesi isterken "Madem sesi istedin , tipi de al" durumu olursa diye çok geriliyorum. Tamam üstad tipsiz değil ama ben daha 22 yaşında bir insanım , işin o kısmı da mevcut.

Ne olursa olsun her şekilde bir Can Yücel olmak isterdim.

Şu hayat yolunda ismi ve mesleği ile arasında kurduğu bağlantı açısından Gazeteci yazar Bekir Hazar kadar kimseyi kıskanmadım. Hani Dertli gönüllere giren işte benim Zeki Müren de var ama o daha bir suni , daha bir el emeği göz nuru. Nuru Şahin.

Gülmekten altıma sıçtım diyen insanlara karşı bir ön yargı oluyor bende ister istemez. Zira ben hayal gücü geniş bir insan olduğum için görsel olarak hemen kuruyorum kafamda. Samimi söylüyorum hiç hoş değil.

Ben bu tarz blog yazma işini pek sevdim , yine yazarım.

1 yorum:

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.