15 Şubat 2011 Salı

Gelişme Ve Sonuçme


Şurada yazmış olduğum "yazarların olduğu dev bir platform" konulu yazımı okumadıysan oradan ufak bir bilgi edinebilir , şimdi okuyacakların için "ne diyor lan bu ?" dememek için önlem almış olabilirsin. Ol.


Konu tam olarak anlaşılmamış yahut anlaşılmış ama sevilmemiş olabilir. Bakın diyorum , çok eğlenceli olacak. Kimisi şiir yazar , kimisi futbol hakkında konuşur , birisi istatistik manyağı olur ve diğeri çok küfür eder. Bunlar güzel şeyler , hayat beraber güzel.

Diyeceğim o ki ; bu daveti iyi bir düşünüp karar verin. Ondan sonra bu iş tutar başka yerlere geliriz "ben mail atmıştım gelmedi" olmasın , hiç öyle insaf etmem, etmeyiz ( ben ve arkadaşlarım )

Şu zamana kadar bana konuyla ilgili ulaşan kişiler ( sayı ve isim vermeyerek merak unsuru yaratıyorum ) benim keyifle okuduğum , geri dönüş yaptıkları için çok memnun olduğum kişiler. Kendilerine buradan tekrar selam ediyor , teşekkürlerimi iletiyorum.


Bütün bunların dışında karate bilmediğimi ama kızınca çok sert yumruk attığımı iletir , yüreklerinizden öperspor.

Sevgiyle kalın / sevgiyle ince.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.