5 Şubat 2011 Cumartesi

Bi Bakacan Mı ?


Şöyle bir şey var ;

İçinde mizah , spor , şiir , siyaset , sanat ve dahası olan bir blog düşünüyorum. Çok sayıda yazarı olan , yazarları iştah dolu ve uğraş içinde olan. Tipleri çok önemli değil yazarların , cinsiyetleri de değil.

Ben böyle düşünceler içine girince yalnız bırakılıyorum , çıkıp "olur aslında" diyen olmuyor. Bu sefer böyle mazeretler düşünmüyorum ve sizi göreve davet ediyorum. "Ben bu işi sevdim" diyen olursa buraya yorum olarak değil , bana mail olarak bunu iletiyor ve bende kendisine bol teşekkürlü bir cevap atıyorum aslında.

Bütün bunların dışında detayları iş tutarsa , yeterli sayıya ulaşılırsa anlatıyorum. Bakarsın iş büyüyor , dükkan falan açıyoruz ve ben işin en tavan yaptığı yerde paraları alıp kaçıyorum. Sonra siz artık arkamdan atıp tutarsınız ama önce şu işi bi yapalım.


Sizleri sevgiyle kucaklıyor , saygıyla bıçaklıyorum. Yaparım bilirsiniz.



mail adresi şu : sivilpenguen@gmail.com
lazım olursa diye twitter adresi bu : twitter.com/sivilpenguen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.