12 Şubat 2011 Cumartesi

Düz Duvara Karşı


* Başlıyorum

* "Neredesin ?" sorusuna "dışarda" diyen insanı dövmek lazım ki içinde olduğum bir kesim , az dövmek lazım o yüzden.

* Parfüm kullanmayı sevmiyorum ama birisi alınca hayvan gibi kullanıyorum. Zaten işin temelinde parfüm almama sebebim bu , çok kullanıyorum. Mesela geçen gün sevdiceğim bana parfüm almış ama belki beğenmem diye tüp şekilnde bir örneğini getirmiş yanında. Tüp dediğim böyle içinde ince çubuk var , onu sürüyorsun boynuna. Ben bu çubukla sürme işini o kadar benimsedim ki her saniye sürüyorum. Boynum erimek üzere.

* "Promosyon" olarak verilen ürün sanki kazık atılarak araya sıkıştırılmış gibi ama "Eşantiyon" öyle gelmiyor bana. Sanki eşantiyon ürünü koyan firmanın sahibi "ulan müşteri de sevinsin , onların da yüzü gülsün" diye gönlünden kopup koymuş gibi onu oraya ama promosyon sanki "bu ürünü arada sokarız bunlar zaten anlamazlar" diye konumuş gibi , sinsi gibi adeta.

* Bilmiyorum başka kimse var mı "tanıtım" ürünlerini orjinal üründen daha çok seven benim kadar.

* Ne zaman bir yerlerde "onun aşkı bana ekstra larç" şarkısını duysam o zaman oralarda bir yerlerde bir zenci var diye düşünürüm. Bence bu şarkı zenci şarkısı , en azından mantıksal tarafı bu yani.

* Rasim Ozan Kütahyalı'nın "evet" demesi başka bir evet oluyor. Hani ne evet diyor ne "ovot" diyor ; tam olarak "eaaaat" diyor. İngiliz Ozan Kütahyalı adeta.

* "Sigara içmemeniz lazım aslında , sigara sağlığa çok zararlı" diyen bir arkadaşım oldu geçen gün ortamda. Hani yıl 2011 , 22 yaşında koca adamlar olmuşuz adam bu bilgiyi bize hayatın şifresi gibi veriyor. Var böyle insanlar , çok sıradan bir bilgiyi sırf "sizi düşünüyorum" kısvesi altında gerile gerile söyleyenler. Ha biz arkadaşın ağzına vurduk ama o ayrı.

* "Ben yaptım , siz neden yapamayasınız ?" diye kendi başardığı bir şeyi başka insanlara satmaya çalışan insan çok ayrı dayaklık , çok feci köteklik.

* "Ben yaptıysam sen çok rahat yaparsın" diyen insanın içinden yaşadığı haksız gurur , sinsi tavır çok dayaklık. Hani onun derdi kendini övmek , bağcıya şov yapmak.

* Geçen yaz çok korktuğum uçakla 3 kez seyahat etme mecburiyetinde kaldım. Çok korktuğum dediğim bildiğin "altına zçmk" kıvamında bir korku. Ha sorsan hayatında kaç kez uçakla seyahat ettin , en az 20 ama çok korkuyorum. Fakat bu yaz gerçekten tam olarak kabus olaylar yaşadım. Öncelikle Mersin'e giderken Adana uçağını "n'oluyor , düşüyor muyuz ?!" diye galeyana getirmem ve hostesi kolundan tutmam var ama esas olay bana Türk insanı olarak ne denli samimi ve net olduğumuzu hatırlattı.
Uçağa bindiğimiz an ( ben ve sevdiceğim ) yanıma oturan orta yaşlı ve çok az uçak bilgisi olan adamı esir aldım ve kendisine sürekli olarak "ya düşersek ?!" cümleleri kurdum. Bana yaklaşık olarak 30 dakika moral veren orta yaşlı ve çok az uçak bilgisi olan abi en sonunda bütün uçak korkumu bitiren şu cümleyi kurdu ; "düşersek sadece sen ölmeyeceksin". Bunu bildiğim için çok rahat bir yolculuk geçirdim ve daha sonra yaptığım uçak yolculuğum sırasında da sık sık hatırladım.

* Yanıma "çok özür dilerim" diye gelen adam beni korkutur , sizi de korkutsun. Çünkü o adam ya çok içkilidir ya da birazdan çok kabalaşacaktır. Benim yanıma en son "çok özür dilerim" diye gelen abi benden rica ettiği 1 adet sigara sonrası "ya çok pardon , çok özür dilerim" diyerek 2. sigarayı da aldı mesela.

* "500 ama sana 300 olur" diye uydurma indirimler yapan esnaf beni çok eğlendiriyor. Benim derdim adamın indirim yapması değil ; %40 civarında olacağı kesin olan indirimi bir anda yapması. Yani hani böyle biraz kıvranıp "tamam be abi 500 ama sana 450 olsun" dese öyle keyifli olmaz , zaten o fiyatın 300 olması için çok uzun ve sancılı bir süreç gerekir ama 500 bir anda 300 olunca beni alıyor bir gülme.

* "Harun Kolçak - Gülme" şarkısını "gurme" olarak söylemediysen , sen hayatı monoton yaşıyorsun demektir.

* "İşte biz o gün tükeneceğiz" - ( dükkan camında kapanıyoruz yazacak günü ima eden ürünler )

* "Yabancı dil peyniri" esprisini yapan Cenk & Erdem kral değilse kim kral olabilir ?

* Şimdilik bu kadar , sonrasına bakar'ız.

1 yorum:

  1. Parfüm demek ki sana alınınca yadırganmicak süper bir hediye. Çünkü ne zamanki bir kız sevgilisine parfüm almaya kalkar diğer bilmiş kız arkadaşlar "ay çok klasikk yaaa" diye söylenir ama süpermiş bak eriyen boyun falan eheh

    ayrıca Nil'in şarkısıyla ilgili olan benzetme. iyiymiş artık benim de aklıma gelir bir yerlerde sivilpenguen diye biri var derim sonra yine gülerim.

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.