18 Şubat 2011 Cuma

Falan Filan ( Komikli )


* N'aber lan ?

* Bazen gazetelerde ya da internet haber portallarında "köpek balığı saldırısı sırasında yapılması gerekenler" diye listeler görüyorum , kan beynime sıçrıyor. Hani köpek balığı salrdırısı sırasında "abi ben bunun burnuna vurayım en iyisi" diyecek kadar metanetli insanlar olsak bile neden senin önerilerini dikkate alalım ? Bide şu var ; "köpek balığı normalde insana saldırmıyormuş , özellikle sörfçüleri seçme nedenleri onları alttan fok balığına benzetmeleriymiş". "He tamam o zaman , niyetleri iyiyse problem yok" mu diyelim ? H'ayret bi şey arkadaş , şaşılacak bi şey.

* Basın ve hayvanlar arasında bulunan o derin sevgi , çıkara dayalı bile olsa o müthiş bağ beni hep duygulandırmıştır. Mesela sık sık gördüğümüz "sarhoş maymun" ya da "komik ayı" videoları ço'kenteresan. Bir ayı ki ne kadar komik olabilir ama işte medya böyle bir şey.

* Evcil hayvanlarına yabancı isimler veren Türk vatandaşlarını çok takdir etmesem bile en kötüsü emrah filmi kokan yerli isimler. Yani bir insan köpeğine neden "garip" diye isim koyar , hangi ak'la hizmet "dertli" diye isim koyar bilmiyorum. Nedir yani , rakı içsin köpek , tinerci mi olsun ?

* Siyasi bir kişilik olmasa Devlet Bahçeli çok sevdiğim bir insan olurdu. Bence kendisi çok eğlenceli , son derece sevilecek bir insan. Ben şahsen onun videolarını falan izlerken en benim diyen arkadaşımla geçirdiğimden çok daha iyi vakit geçiriyorum. Ciddiyim.

* Şu hayatta bi Brezilya Fönü korkutur beni bi Nepal Halı. Onlar ne öyle arkadaş , istanbul'un en işlek yerinde karşımda.

* Brezilya G.tü olsa -ki o çok ayrı , samba işi o- onun için kötü bir şey söyleyemem.

* Süheyl - Behzat Uygur kardeşleri ayırt ederken "beyaz saçlı olan Behzat" diyorsan beyaz ve behzat kelimelerini kodlamışsın demektir ama "Süheyl garip giyinen" diyorsan sen neş'eli insansın demektir , iyi anlaşırız demektir.

* Çok fazla insanın olduğu buluşmalara giderken sigara götürmeyen insanla aynı buluşmaya normalde içtiğinden çok daha pahalı sigara götüren insan arasında kocaman bir fark var. Birisi "sigara hemen biter" derdinde , diğeri "görenler beni zengin bilsin" derdinde. İkisi de sinsi ama birbirinden sinsi , birbirinden güvenilmez.

* Bize "si ayşe'nin kedisi" diye bir şarkı öğreten müzik müfredatı olduğu sürece benim yeni nesilden hiçbir beklentim olmayacak.

* İlkokul zamanı bir müzik hocamız bütün sınıfa puşi dağıtıp "başındaki puşi midur oooy ooyy" diye bir şarkı öğretmişti. Bütün sınıf dertlendik o gün o yaşımızda , kantine çıkmaz olduk. Bir müddet sonra müzik hocamız değişti ve yeni gelen hocamız bize "dondurma çocuk" diye bir şarkı öğretmişti. Puşi'yi özler olduk , puşi için derbeder olduk.

* Bir kere gittiğim halde beni bir şekilde yakalıp her fırsatta mail atan , sürekli cep telefonuma mesaj çeken işletemelerin sahiplerini sevmiyorum , hesabını bir gün mutlaka sorarım.

* Kerim Akbaş'ın internet sitesini daha önce görmediyseniz çok büyük kayıp yaşamışsınız , hayatı 1-0 geride takip ediyorsunuz demektir. Ne demek istediğimi anlamak için şuradan başlarsanız devamı gelir , müptelası olursunuz.

* Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır ama o kadın çok konuşuyorsa önünde duran o adam ölmüş bile olabilir. Olmadı sağır kalmıştır o adam , hiç olmadı felç olmuş da olabilir o adam.

* Bye bye heppiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.