22 Ekim 2010 Cuma

Maç Mı Ben Mi ?


Erkek ve Kadın üzerine , maç odaklı çok önemli 3 olay , örnekli ;


1 - İddaa oynarken :
Erkek - Erkek : Abi bu maçı yazmayalım , Wolfsburg içerde gol atamıyor hem Dzeko sakat
- Doğru diyorsun abi

Erkek - Kadın : Hayatım Parma ile Lazio oynuyor
- Parma
E Parma sonuncu ?
- Parma'nın adı güzel
Adı mı gol atıcak lan !

2 - Maç izlerken :

Erkek - Erkek
: Bu maçı da alamazsak zkrler öyle işi artık
- Kulübü basarım lan !

Erkek - Kadın : Bu maçı alalım başka bir şey istemiyorum
- Aşkım bu maçı alırsak sinemaya gidelim mi ?
He hee tamam , alırsak gideriz
- Söz verdin bak. Hadi "bizim" takım !


3 - Maç Vakti , Stad Günleri :

Erkek - Erkek : Biletleri aldın mı lan ?
- Almaz mıyım olum ! 150 tl verdim bunlara , can bunlar !
Aslansın be !

Erkek - Kadın : Hayatım bugün görüşemeyebiliriz , maç için erkenden stad'ın oraya gidicem
- Allah o maçın belasını versin !
Bak bela okuma çok önemli maç bu !
- İnşallah "yenilirsiniz" !
Hani biz idik ?
- Sinema yoksa "biz" de yok




Maç önemlidir , izlenir , gidilir. Maç can , maç ciğer.

3 yorum:

  1. en güzeli maç izlemeyi seven sevgili.ben bunu bilirim bunu söylerim.eğer bir kız sevgilisiyle maç izleyip küfür etmiyorsa o ilişkide çok günler kavag edilir

    YanıtlaSil
  2. Maçları severim stada gitmek nasip olmadı gerçi ama götüren olursa hayır demem yani çok deli tezahurat ederim:D

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.