12 Ekim 2010 Salı

Bunlar Garip İşler Esasen


* "Erkekleri anlamıyorum" öyle çok kötü bir şey bence. Çünkü ben mesela matematik konusunda aynısını düşündüm hep ve matematik hiç sevmediğim bir şey. Hani matematik beni sevmesin , zerre umrumda olmaz ama kadınlar için aynısını söylemem mümkün değil.
( Bütün erkekler için konuştum , rahatladım )

* İki yakası bir istanbul ama kravat yamuh.

* Murat Bardakçı sözlük yazarları için "kimlikleri gizli , atıp tutuyorlar" diyor ama bence asıl mesele Murat Bardakçı gerçekten kendisi mi ? Çünkü bence bir gün maskesini çıkaracak ve "ben aslında başka birisiyim , yıllar yılı bu maske altında atıp tuttum" diyecek bir tipi var.

* Dünya'da ilk kim "içelim güzelleşelim" dediyse o insan çok acaip bir sinsi , çok büyük bir ayyaş imiş. Fakat ne olursa olsun o insan takdir edilesi , bunu tartışmam bile.

* Goran Bregovic bize çay içmeye gelecek olsa , ben ona "abi gelirken iki poğaça kap" diyemem. Öyle mazlum , öyle "bana dokunmayın, yaramı deşmeyin" tipi var.

* Katty Perry dediğin meme kadın , mitolojik gibi ama değil.

* Britney Spears benim kızım olsa "kızım senin neyini eksik ettik ki sen böyle oldun ?" diye sorasım gelir sık sık ama yapamam , canına kıyar diye ürkerim.

* Pelin Batu bizi sınıyor , sabır testi yapıyor.

* Çok enteresan bir müzik piyasası bizimkisi. Her şarkı farklı farklı , değişik değişik aşk acıları ihtiva ediyor. Hani bir gün bir alman olur , bir fransız olur , gelip bizim müzik piyasasına bir göz atarsa ; uzun uzun seyredip "arkadaş siz ruh hastası mısınız ?" der gider. Bunu açık ve net söylüyorum.

* "Arkadaş kim ?" cümlesi içinde geçen "arkadaş" olmak kadar yanında duran diğer arkadaş olmak da kötü.

* "Horozlanmak" diye bir tabir var ve gerçekten haddinden fazla kullanılıyor. Bence Türkçe için en büyük tehlike bu ve benzeri olaylar.

* "sevgilisi/karısı giyinme kabini önünde duran erkekler" birlik olsa ; hani birbirlerine yıkılmaz bir güvenle bağlı olsa , oradan çıkıp dünyayı feth edebilirler bence. Gelin şu işi bir konuşalım.

* içinde "sana bir haber gelecek , güzel bir haber" cümlesi geçmeyen fal , fal değildir.

* "Şifre istiyorum" diyecek olursanız size ; "fal mı baktırıyorsun ? tersten oku , laf. Anladın mı muhabbeti , fal dediğin öyle bir şey" der ve kaçarım.

3 yorum:

  1. bu saatte kim okur demişsin ama ben okudum sevdiceğim... giyinme kabini önü erkekleri!!!

    YanıtlaSil
  2. şimdi komiklik, şakalar falan iyi hoş ama sabahtan beri boo mp3 denen zımbırtıdaki şarkları dinliyorum. eğlendim adamım!bu listeyi değiştiriyo musun? her gün falan? ne güzel olur, sen seçsen ben dinlesem.

    YanıtlaSil
  3. @1 sen kızıl , ben mavi. şafak rengi.


    @2 boo mp3 , bu playlist hadisesi için bulduğum pratik bir çözüm , bilgisayar dosyaları üzerinden çalışıyor. her gün ya da belli bir dönem olarak yenilemiyorum ama blog için parça seçtiğim zaman koyuyorum. fakat mesela bugün değiştirebilirim , olmadı yarın. çok süpersonik bir şey var.

    teşekkürler ayrıca.

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.