3 Ekim 2010 Pazar

Başlık Bulamadım ( İçerik Komikli )


* "Hayvanlar gibi" diye başlayan bir teklif cümlesi olur mu ? "Hayvanlar gibi eğlenelim" mesela , n'akadar itici oysa.

* Hayatım boyunca ilk kez , hadi ilk demeyelim ama ender olsa bile yine bir küfürü ayakta alkışladım resmen. Buraya yazmıyorum çünkü yazılır şey değil.

* "Pazar'da ananas aldırdım" dedikten sonra , çok hunhar ve bilinçsiz biçimde "guah guah guah" diye gülen insanı ben evden içeri almam , bu esnada zaten evimi işgal ediyorsa bertaraf ederim.

* Amerikan filmlerini izleye izleye bir şeyi fark ettim sonunda. Bi adam var ( değişken ) ve o adam her filmde başrol oyuncusuna gelip abuk sabuk şeyler söyleyerek kavga çıkartıyor. Dikkatli izlersen her filmde bulunan o adamı görürsünüz , 15 sn var yok.

* "Bi yerlerde sizin için atan bir yürek daima vardır" diye diye paranoyak sapıklar türettiler yıllar yılı. Ben size açık konuşuyorum ; yok öyle biri.

* Ayak fetişisti insanlara kızamıyorum. Yıllar yılı "peynirli doritos" yedik , hepimiz suçluyuz esasında.

* "Limon sıkacağı" kadar gereksiz bir şey ne gördüm ne duydum. Ayrı bir dünya yaratılası bir şey mi limon ?

* Tabi "Sarma sarma makinası" çok ayrı , o can.

* Bazı isimler var , kimse kusura bakmasın ama "bu hiç modern olmadı , bari bunun sonuna can ekleyelim" diye konulmuş gibi. Tabi inanç meselesi , oldu diyorsun ama olamıyor bazen. Hani bir Hayrettin ne kadar mücadele verirsen ver Can olamaz.

* Geçen gün sigara bırakmak adına yeni bir yöntem buldum , sıkı durun ; Yıllar yılı sigarayı bırakmak için mücadele verdiniz ama olmadı mı ? Olmadıysa şundan olmadı bence , çünkü siz bırakmak istediniz. Şimdi işleri tersine çevirip tekrar deneyelim , alın karşınıza sigarayı konuşun. Gerekirse kırıcı olun , eski türk filmleri gibi yapın. Mesela "çık dışarı seni görmek istemiyorum şeytan !" diye bağırın , ağlaya ağlaya gitsin. Dönerse sizindir , dönmezse tamam işte.

* Bizim bi akraba var , evlerden ırak. Her ziyareti sırasında bana bir şeyler anlattırıyor ( neler yaptın vs. ) ve anlattığım her olumsuz şey sonrası "ee , her koyun kendi bacaaandan asılır" diyor. Böyle hafif toplu , sinekkaydı - gitti tıraşlı bir insan. Kendisini görürseniz kaçın.

* "Toplu taşıma aracı" diyince sanki böyle bilimkurgu gibi oluyor ama değil tabi. Çok üzücü bence bu.




Anlatılar bitedorya. Hadi dağılalım.

2 yorum:

  1. sigara bırakma yöntemine hayran kaldığımı söylemeden edemiycem. onun dışında, hayvanlar gibi tabiri öküzce olmasına karşın çok samimi gelir bana. duymaktan hoşlandığım tabirlerden. bazen kendi kendime bile sesli sesli "hayyyvanlar gibi yedim olummm" falan derim ve bu gerçek. bi de küfür duymak hoşuma gitmese de o küfrü merak ettim :/

    YanıtlaSil
  2. =)

    Peynirli Doritos!

    Bir de şu Can mevzuu. Katılmayan çıksın dışarı =P Ayrıca Can ayrıca güzel isimdir, ayrıca.

    Aşk meşk değil, Can yaf =) Daha ne

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.