31 Ocak 2011 Pazartesi

Ama Juventus Kaybetti


İddaa ile başladı umutlarım
Bahis sevdası
Kısa yoldan para bulma sinsiliği ile
Ve Juventus'a güvenemediğim için
Biraz da Udinese korkusu yüzünden
Beraberlik oynadım sevdiceğim

Dakika 60 falandı
1-0 öndeydi Juventus
Ve dakikalar 68'i gösterdiğinde
İlişkimiz gibi yükselişe geçti Udinese
Amansız ataklarının sonunda golü bulmuşlardı
Zapata ve arkadaşlarının gol sevinci gibi
Sarmaş dolaş olmuştuk seninle

Ne zamanki o kör olası Alexis Sanchez attı golü
Dakika 85'de
Yıkıldım bir anda
Geçmek bilmez 5 dakika sonunda
Maç bu skorla bitince
Kırdım seni sevdiceğim
Kaybettiğim paranın verdiği öfkeyle
Bana kızma
Git Zapata'ya kız
Daha çok Alexis Sanchez'e

Fakat bilmelisin sevdiceğim
Bizim aşkımız Del Piero'nun Juventus kariyeri gibi uzun sürecek
Ve en olmaz dakikalarda
Frikik golleri ile kurtaracağız aşkımızı
Yinede kırdığım için seni , üzgünüm sevdiceğim
Ama Juventus kaybetti , hüzünlüyüm derince.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.