4 Ocak 2011 Salı

Komik Değil Bazen Ki


* Bence Twitter güzel şey , kullanmayı bilene eğlenceli bile diyebiliriz.

* Diyebiliriz hafif oldu , der'iz.

* Uzun süren araştırmalarım sonucu bir şeyi fark ettim ; insanlar en çok küfürlü şeylere gülüyor. Mesela Recep İvedik ağzı foseptik gibi adam , gülüyorlar. Onu bırak , internet ortamı dahilinde ( blog , twitter , facebook , formspring ) küfür eden insanlar çok seviliyor ama öyle böyle bir sevgi değil. Hayır ettikleri küfür üstad işi olsa ; bir Neyzen Tevfik , bir Can Yücel olsa top yekün gülelim ama gülecek bir şey varsa söyleyin biz de gülelim.

* "Amuğa Goyum" n'ekadar komik olabilir diye düşünüyorum , yarısında bir gülme alıyor ki sorma ki.

* Son dönem modası "erkekleri gömmek" oldu adeta. Misal çıkıyor adam "erkeklerin aklı fikri seks" minvalinde bir şey söylüyor , oluyor sana fenomen. Ulan bir kere mantık hatası var , hani erkeklerin aklı hep seks işinde diyelim , o zaman o erkekler afedersin duvara mı ş'ettiriyor ? O zaman bende bunu söylerim , kalırsın öyle "bütün erkekler seks diyo" diyen insan.

* Beni şu hayat yolunda bi "her söylenene gülen insan" sinirlendirir bi "komik olmak için sürekli fıkra anlatan insan".

* "Uçan tekme" kadarda saçma bi şey varsa ben bilmiyorum.

* Bir televizyon kanalı ne zaman "Tv'de ilk kez" diye bir film verse alır beni bir düşünce ; "acaba bir sinsilik var mı , daha önce verildi mi bu film ?" diye. Kimseye güvenmem.

* Holivuud yapımları yüzünden bütün profesörleri çok kafa insanlar bildim yıllar yılı. Hani dedim bir gün bir profesör tanırsam çok çılgın bir hayatım , akıl almaz maceralarım olur. Hiç öyle değil işin aslı tabi.

* "Karın seni aldatıyor - Bir dost" diye mesaj gelmesi durumu varya ; kimse kusura bakmasın ama olmaz olsun öyle dost , zçym ben öyle dost gibi.

* "Bilim adamları uyardı" diye başlayan haberleri duyduğum an alıyor beni bi gülme. Yahu koskoca bilim adamı düşün , o kadar iş güç içinde bir telaş bir telaş "aman diyim şuna dikkat" diye koca labaratuvarı devire devire gazeteci kişiye koşsun. Ya bırak.

* Ben durdum mu coşmak , coştum mu durmak bilmez bir insanım özümde. Sevsen tanırsın beni , özeti bu.

* Türkiye'de jön yok ama bön var , bol bol var zaar.

* Bana "her yaptığı işi sevdiğin bir adam söyle" desen hiç düşünmem "Onur Ünlü" der çekilirim kenara , usul usul.

* Onur Ünlü demişken "ne ikna edici bir intihar girişimidir şimdi göz göze gelmek" dememiş olmak olmaz , olmamalı.

* Gidiyorum Bu.

2 yorum:

  1. bi de şusu vardır Bey'lik abimizin: "Oysa seni sevmem toplumu meşru kılar. Ve gitmen, beni dile indirger sevgilim." sen zaten biliyorsundur benimki vıdı vıdı işte.

    YanıtlaSil
  2. bilmeyen ölsün. bilenler olarak ayrıcalıklı olduğumuz bile söylenir bazen , ara sıra.

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.