24 Ocak 2011 Pazartesi

Esasen


Ara sıra bile olsa ben sana benzemem sevgilim
Aslında benzemek istemem
Daha doğrusu

Bilirsin sen ve güneş arasında pek bir fark yok
İkiniz de kahvaltı saatleri
Benim buz gibi çay içtiğim vakitler
Mesai saatleri
Köpük bardaklarda
İkiniz de altın kadar sarı
Radyo kanalları
Ve ayrıca sevdiğimiz şarkılar
Güneş de senin gibi
Parıltılı
Ve radyo şarkıları
Eski 45'likler
Ya da yeni eksiklikler
Sen olmayınca
Hani güneş batınca
Çuvaldızı gibi

İşte bu yüzden sevdiceğim
Ben senin yerinde olmak istemem
Buzlu bir kış akşamı
Eve dönerken telaş içinde
Kapı ziline basarken en azından
Bir an bile olsa sen olmak istemem sevdiceğim

Çünkü
Büyük bir sanat eseri misali
Bir din gibi
Tanrısal çizgileri olan yüzünü
Umut haritamı
Key'f meskenimi
Görmek keyfidir beni telaş içinde coşturan
Yani
Ben olmanın avantajını
Hile yapar gibi
Seni izleyerek kullanma kurnazlığını
Kaybetmek istemem
Senin afilli güzelliğini
Gölgede bırakacak kadar enfes olan
Seni izleyebilme esaretimi
Almanı istemem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.