3 Kasım 2010 Çarşamba

Hiç Komik Değil


Yine beraberiz ;


* 500 Bin Tl kazanmayı düşünüyorum , öyleyse varım.

* Bir Türk , uzaylıdan bahsederken "Alien" diyorsa o Türk dayağı hak ediyordur. Ver edin sopayı.

* İngilizce çok garip bi dil , alien yazıyorsun elyın diye okunuyor. Tabi aslında bu onların değil bizim garipliğimiz. Ben geçen gün ingiliz komşulara -sırf insanlık olsun diye- hal hatır sormaya gittim. Kapıyı çaldım , bu ingilizlerin yaş olarak en büyüğü kapı gözetleme şeysinden baktı uzun uzun , "kimsi ?" dedi. Hayır benim Türk olduğumu anlıyorsun , 3 yıllık komşunum , ne zkime bana "kimsi ?" diyorsun ! Üstelik "kimsin" bile değil , "kimsi ?". "Ebenin .mısı" diyip gittim. Bi daha da gitmem zaten.

* Ben sahip olduğum cansız nesneleri çok sevebiliyorum. Mesela geçen gün mouse pad aldım , bir tutuldum ben bu mouse pad'e ; sanırsın mouse pad değil nikahlı karım. Kimse baksın istemiyorum , birisi alıp gider diye korkudan ağlayasım geliyor. En sonunda baktım bu böyle olmayacak , bıçakladım mouse pad'ı 5 yerinden. Süngeri varmış içinde , o böyle çıkınca dışarı bi gözlerim dolar gibi oldu ama şimdi iyiyim.

* Mouse Pad diyoruz ama Apple bi gün onu da alır , olur sana dokunmatık mouse pad.

* Bazı insanlar hayatı çok rahat yaşıyor. Geçen gün bir arkadaşımı kız arkadaşı terk etmiş , bu perişan halde beni aradı. Benden önce aradığı diğer arkadaşı , ben ve bu terk edilen buluştuk bir mekanda. İlk başta bu yine iyi gibiydi ama bu anlattıkça ve bu diğer çağırdığı çocuk konuştukça çekilmez bir ortam oluştu. Mesela bu terkedilen "abi bi de zaten hep yalan söylüyordu" diyor , diğer herif "olum bunların alayı şerefsiz" diye basıyor damgayı ; bu mesela "abi zaten doğum günlerinde ben buna dünyanın parasına hediye alırdım o bana hep ucuz şeyler alırdı" diyor , diğer basıyor "bunlar hep para yer zaten" diye tespiti. En sonunda baktım bunlar gidip kızı dövecek boyuta geldi , dedim "senin hiç mi suçun yok şerefsiz ?!". Demez olaydım , bu başladı ağlamaya. Gece bu şekilde sürüp gitti , sabaha karşı mekanı terk ederken baktım bu diğer gelen çocuk "param yok ehehe" demeye başladı. Buna bi ver ettim sopayı ki öyle böyle değil. Meğerse kız arkadaşına doğum günü için ipod almış , ondan parası yokmuş.

* "Bi sen akıllısın he mi ?" diyen insanı çok pis döverim ben , açık konuşuyorum.

* Bir insan diğer bir insana "aklın varsa kaç olum" der mi ? Diyor. İşte ben bu manasız cümleyi nereye koyacağımı bilmiyorum. Hani yardım desen değil , tehtid desen değil.

* Pisa kulesini sırf "birileri kendi yamultmuş gibi şaşırtmalı fotoğraf çeksin diye" o şekil şemale soktuklarını düşünüyorum bazen. İnsanlık ayıbı.



Olaylar şimdilik böyle , behlül koçero.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.