14 Kasım 2010 Pazar

Düşününce Şöyle Olabilir Aslında


Yazaragua ;


* "İlk kanı onlar döktü" diye katliam yapan bir Rambo var. İşte bu "Rambo Kafası" ile yaşayan çocuklar "o benim misketimi çalınca kafasına taş attım" deyu çıkıp geliyorlar. Bunların önüne geçmek lazım bence.

* Terminatör filminin hatırlamadığım bir serisinde başka bir gezegenden ( terminatör'ün memleketi ) gelen bir robot vardı , tam robot mu bilmiyorum ama. Bu robot istediği şekile girebiliyor olmasına rağmen Terminatör bunun kusura bakmayın ama .mna koydu adeta. Sonra angut gibi el sallaya sallaya gitti terminatör , o ayrı. Bence bu gerizekalı robot o kadar uğraşana kadar "Şahin K" olsaydı , gidip terminatör'e "n'apıyorsun .mna koduuum ?" diye keh keh gülseydi , ah bi gülseydi.

* "İstanbul'dan kız mı alınır ?" diye bile şarkı var , bunu bile yaptılar.

* Bizim ünlüler ara ara coşuyor ama coştumu tam coşuyor. Bir ara kim olduğunu hatırlamadığım bir kadın şarkıcı "ben kocamın ayaklarını yıkarım , sonra o suyu içerim" demişti. Şimdi sen böyle dersen ben "bunun derdi üzüm yemek değil , ayak suyu içmek" derim , hiç kusura bakma ismini hatırlamadığım şarkıcı.

* Bi arkadaş bazen gelip "yarın bi planın var mı ?" diye soruyor , hep yapıyor bunu. Sonra bi arıyor "benim işim çıktı abi daha sonra bi şeyler yapalım" diyor. Dikkat ederseniz ben bu adamı hiç muhattap almıyorum , hiçbir cevap vermiyorum ama bu adam sürekli kendi kendine plan yapıp kendi kendine iptal ediyor. Hayır iptal ederken sor bari , yok onu da yapmıyor.

* "Açık çek" tam olarak nasıl bir şey bilmiyorum ama tahmin ettiğim kadar açık olması benim aklımı zorluyor , ürkütüyor. Mesela çok zengin adamlar "al açık çek , istediğin fiyatı sen yaz" diyor ya ; ben olsam yine bi tereddüt ederim "acaba çok yazar mı lan ?" diye. Sonuçta çok zengin olabilirsin ama karşı tarafta çok yüzsüz olabilir. Hani "ulan adam büyük şekil yaptı ben en iyisi 100 bin tl yazayım" dese neyse ama ya "şimdi zktm belanı" zihniyetine mensup birisi olursa. Zaten o dakikadan sonra "aa hacı bizide düşün o kadar yazılır mı meh meh" diyen zenginin .mna koyim affedersiniz.

* Bence arap , yağı değil .şşağı bol bulduğu için çok sürüyor , yorum farkı tabi.



Durumlar böyle , kaçaragua.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.