20 Kasım 2010 Cumartesi

Doğum Günü Çarpışması ( Gerilim Filmi )


Ortam çok kalabalıktı. Yanımda duran çocuk sesini duymadığım için yanıma kıçın kıçın sokularak bir şeyler söyleme çabasını inatla devam ettiriyordu. Yüksek sesli müzik ve insanların çıkarttıkları gürültüler yüzünden kurduğu cümlelere mimiklerine bakarak tepki veriyordum. Eğer söyledikten sonra gülüyorsa gülüyordum , söyledikten sonra ciddi bir ifade takınıyorsa "bilmiyorum" diyordum. Hadi bunu ilk 4-5 seferde anlamamıştı ama aynı şeyi yarım saat boyunca tekrarlamış olmam da mı onu hiç kıllandırmamıştı ?


Saat 23:40 olunca bütün bir arkadaş grubu "artık evlerimize gidelim" manasında cümleler kurmaya başlamıştı. Fakat "bay her şeyi bilen" öyle düşünmüyordu ve "burdan sonra n'apıcaz ?" diyerek meyilli insanları yoldan çıkarmayı hedefliyordu. Başarılı olmuştu zaten , pek çok kişi burdan sonra bir yerlere gitmek istiyor ve gidecekleri yeri tartışmaya başlıyordu. Ben çok sıkılmıştım , üstelik bu doğum günü partisi işlerinden hiç hoşlanmazdım. Buna ek olarak ne dediğini anlamadığım adam aralıksız şekilde bana bir şeyler söylüyor ve ben ona gülümsüyor ya da "bilmiyorum" diyordum. 2 sandalye yanımda duran kel adam ( uzak bir arkadaş ) masaların yanında duran direklere ( ne olduklarını anlamadığım dekoratif içerikli direkler ) tırmanıp "vuhuu çok eğleniyoruz" , "huhaaa siz de gelin" gibi bilinçdışı cümleler sarf ediyordu.

Tüm bu keşmekeş içinde aslında ortamda bulunan bütün erkeklerin şov yaptığı , çaktırmadan güç gösterisi içine girdiği -diğerlerinden daha güzel olan- kız beklenmedik bir çıkış yaparak "arkadaşlar ; isterseniz bize gidelim" dedi. Bunun üzerine neş'eli kel direği bırakıp "vuhuuu size mi gidiyoruz ?" gibi içerik olarak retorik , özellik olarak abazan bir soru sordu. Zaten bu soruyu duyan erkeklerin yarısından çok daha fazlası ( %90 ) "ehehehe evet ya en mantıklısı" diye olayı destekledi. Bütün bunlar olurken çok soru soran adam bana bu kez işittiğim ve gayet anladığım bir soru sordu ; "abi işin yoksa burdan çıktıktan sonra bir şeyler içelim , konuşacak şeylerim var"


Şimdi önümde iki seçenek vardı ; ya o kızın evine gidip mantıksız bir eğlencenin ufak bir parçası olacaktım ya da çok soru soran ama hiçbir sorusunu anlamadığım adam ile bol sorulu bir alkol akşamı yaşayacaktım.


N'apmalıydım ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.