12 Ağustos 2012 Pazar

Kaldığım Yerden



* Geri döndüm.

* Eskiden sıklıkla blog yazıp o yazıları okumazdım fakat 1 senedir blog yazmak yerine eski yazdıklarımı okuyorum. Geçen yine yazdıklarımı okuduğum sırada kendimi gülerken yakalayınca dedim "olum sen normal değilsin". Size komik gelecek ama sanırım sırf bu utancım yüzünden blog yazmaya geri dönüyorum.

* Ülke olarak son 7 gündür gündemimiz Murat Boz'un memeleri. Üzülme Murat ; meme şirinliğin şanıdır.

* Fuse Tea ilk çıktığı zamanlar ( Yaklaşık 5 ay önce ) bir mekanda sipariş verirken "Ice tea var mı ?" soruma "Fuse tea var" cevabı almıştım. Gülmekten siparişi iptal edecek noktaya gelmiş olsam da sonrasında toparladım elbette.

* Beni siz yaratmanız ama evet ; siz kanattınız.

* Kalori hesabı yapan insanla yemeğe gidilmez.

* Oruç olunmaz , oruç tutulur.

* 2012 yılına girmemize rağmen İstanbul'un göbeğinde zenci görünce heyecanlanan , saçmalayan ve arkadaşına "ehhehhe dudağa bak lan dudağa ehehehe NİGAA" diyen var.

* "Ya bu sene yaz biraz eksik acaba neden ?" diye düşünüyorsan cevabı açık ; çünkü bu yaz "Sibel Can diyeti" meydana çıkmadı.

* Bu ülke insanının mihenk taşı olan 3 şey vardır ; 1- Bayrak 2- Milli Marş 3- Sibel Can diyeti

* "Bu kadınların hepsi şeytan şeytan" minvalinde gezenin sırtını sıvazlayıp "evet canım hıhı evet geçicek" diyerek teselli edin , olmadı ortamı ve o insanı terk edin.

* Bundan sonra sıklıkla yazacağımın garantisini veriyorum kendime. O döneme kadar Komikli 1 ve Komiksiz 1 şeklinde seçtiğim eski yazılarımı okuyabilir , bana sivilpenguen@gmail.com adresinden ulaşabilirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.