29 Mayıs 2013 Çarşamba

Eşcinsellik Üzerine Tartışan Ülke



Benim de eşcinsellik hakkında söyleyeceklerim var ;

İşin piskolojik ya da fizyolojik etkilerini konuşacak kadar donanım sahibi değilim , en fazla fikirlerim olabilir. Fakat bu ülkenin ayrışmasından , ötekileşmesinden , bir fikrin diğerini tamamiyle suçlu ilan etmesinden , zorbalıktan , dayatmadan , yasaktan , korku toplumundan bunaldım. İnsanların ne yedikleri - ne içtiklerinden cinsel tercihlerine kadar her şeyi istedikleri gibi , özgürce yaşamasını hayal ediyorum. Hemen her türlü yasağı dini temellere dayandıran ve bütün bir ülkenin dinini İslam zanneden bir yaklaşımı kabul etmiyorum. Benim hayatımın her alanına müdahele eden bir devlet için artık hiçbir şey söyleyemiyorum.

Ayrıca , her konuda olduğu gibi bu konuda da karşı tarafı tamamen öfkeyle eleştirenlerden de tiksiniyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.