28 Mayıs 2013 Salı

Cennet Parçası


Merh'ba ;

* Benim bu bütün derdim esasında bir duygu durumu , bir uyku tulumu.

* Haklı olduğum zaman bile haksız olduğum zaman gibi. Bu benim adaleti kendime teslim etme biçimim.

* Çok şey bilip az şey söyleyenler yüzünden de geldik bu hale , bu hal ne ?

* Yeşilçam bana hiçbir şey vermediyse her şeyini vermiştir. Buna bile tapınmaya değer.

* Bir varoluş için benim söyleyebileceğim en bencilce şey başka bir yokluk olabilir.

* Seni yaşatan bir şeyler var bir yerlerde.

* Seviyorsan söylemek mecburiyetindesin.

* Sevmenin ayıpla işi olmaz , o halde katıksız sev.

* Esasında gün doğmaz , o en fazla gecenin refakati olabilir.

* Beni anlıyorsan ben de seni dinliyorum.

* Beni seviyorsan ; işte ben ona garanti veremiyorum.

* Şahsıma düşen bir cennet parçası var ; aslan payı , güneş parıltısı , kuş cıvıltısı , toprak kokusu. Seviyorum demek , kendisine hissettiklerim için en fazla bir ayyaş lakırtısı.

* Sel'ametle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.