24 Ocak 2013 Perşembe

Ya'hu




Merhab.


* Sosyal medya bizi esir aldı. Şu an bu yazıyı benim bilincim dışındaki ben bile yazıyor olabilir , bilinçception konusu gündeme gelebilir.

* Snickers ve türevi şokolatlar eskiden zenginlerin elinde yahut evinde rastladığımız öğeler iken artık hepimizin elinde yahut evinde. İşte bunu genele yayabilirsek orada dünya güzelleşebilir sanki.

* "Hayatımızda yalana hiç yer olmasa" mevzusuna müdahil bir film bile var (Yes Man) ama ben isterim ki hayatlarımızda gereksiz kibarlığın doğurduğu o yalansızlık gerçekten olmasın.

* Dünyaca ünlü bir kimse ülkemize gelince ben en başından , peşin peşin utanıyorum. Ya Van Damme geldi kameralara tekme attırdılar , Jackie Chan geldi ana haber bülteninde figürler sergilettiler , Jennifer Lopez geldi ev sattılar. Bak en sonuncusu cidden mizahın dibi artık ; "Ev satmak ve bunu reklam yapmak"

* Şimdi ben size burda "yaa altıma s.çtım yaa" desem komik olmaz ama Şahan Gökbakar bunu filmde yapınca gülüyorsunuz. Bence insan önce kendisine samimi olmalı.

* Bugün farkında vardım ki ben hiçbir diziyi izlemiyor olmama rağmen hepsinin konusunu , temel olaylarlarını ve çoğunun karakterlerini biliyorum. Bu gidişe bi dur.

* Sokak köpeklerinin gündüz ve gece olarak iki farklı karakteri olmasını en iyi işleyen Kenan Yarar'dır. O karikatür dizisini bulursam buraya yükleyeceğim.

* Birisinin hastalığı ya da ölümü üzerinden şaka yapmaya çalışana şiddet uygularım. Bu psikolojik olur , fizyolojik olur ya da düpedüz olur ama olur.

* Volkan Konak'ın ingilizceyi bile o kendine has tonlamalarıyla konuşmasıdır özgün olmak. İlgili videoyu buradan izleyebilir , tamamını izlerseniz A.B.D'de karavanla yolculuk yapmak adına güzel fikirler edinebilirisiniz.

* Stv kanalındaki hem gezip hem yemek yiyen arkadaşı izlemenizi tavsiye ediyorum. Ne demek istediğimi izleyince anlayacaksınız.

* Buralara cinsel şeyler yazanları takip etmemenizi şiddetle tavsiye ederim.

* Beni makasla tehdit eden adamın hikayesini ilerde anlatacağıma dair söz veriyorum.


Gör'şmek üzere.

2 yorum:

  1. Ya'hu bilinçception çok iyiymiş :D

    Ayrıca Jennifer Lopez'e o evi hediye ettiler diye biliyorum. Düşün artık..

    ahahha volkan Konak videosuna gülüyorum ama kehkehdiyegülemedim hahahaha diye güldüm çünkü çok historiK! (o kelimeyi bi başka söyledi ya)

    Acun ingilizcesi, sonrası bi de Volkan Konak ingilizcesi olsun. Bir de konuşurken arkada çalan müzik, loş ışık, şarap..

    YanıtlaSil
  2. Volkan Konak videosu gerçekten inanılmaz haahhaha

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.