25 Ocak 2013 Cuma

BNBHB ?



Şöyle başlıyorum ;


* Nerde hani o canım gözler ?

* Manyak insanın derdi de kendisi gibi olur.

* İnsanlar olarak günden güne birbirimize güvenimizi , sevgimizi ve tahammülümüzü kaybediyoruz. Galiba iş yolundan çıkalı çok oldu.

* Sabahın erkeninde kalkıp servise binmeli işleri sevmiyorum ve sanırım sırf bu sebeple çok işsiz bir gelecek beni bekliyor. Belki yolum açık olur , bilemem.

* Deliyim ben aslında , senin gibisini sevmekle.

* Zamanın birinde bir kimse başka bir kimseyle çok iyi bir dostluk kuruyor. Aradan geçen zaman içinde kah gülüp kah ağlıyorlar , beraber. Günlerden bir gün çok deli saçması bir şey yüzünden birisi diğerine çok büyük ayıp ediyor. Bu kimselerden ayıp edilen üzülüyor , ayıp edilen kırılıyor ama dünya böyle bir yer. İşte o ayıp edilen kimse sensin , benim , o.

* Bu ne biçim hikaye böyle ?

* Şu ahir ömrümde bir şeyler yazmaktan daha güzel şey görmedim , göremem diye düşünüyorum.

* İnsanların kötü ya da iyi olduklarını belirleyen evrensel bir değer olmadığı için bunu ayırt etmek eylemlerle sabittir. Bu tezle yola çıkarsak kimse kötü olmadığı gibi herkes kötüdür , bu defansa bakar. Senin , benim ve onların.

* Ya bu deveyi güdersin , ya bu diyardan gidersin.

* Nerede karşı cinsle ilgili çok bildiğini söyleyen , sağa sola taktik veren var ; oradan uzaklaş. İnsanlar eşya değildir ve hepsinin ruhları farklı mezardan yükselecek.

* Bir apartman düşünecek olursak ; nefretle intikam ev arkadaşı , sevgi giriş katında oturuyor , saygı orta katta sakin bir dairede , kahkaha en üst katta ve her gece misafiri var. Bu apartmanın yöneticisi ölüm , aidatları da o toplayıp o ahkam kesiyor.

* Leblebi kadar dikkat çekici şey olabilir mi alla'şkına ?

* Gel gidelim güneylere.

* Bana taş atana ben kafa atacağımı daha önceden söylemiştim. Doğru olan budur demiyorum ama sanırım öfke problemlerim var.

* Bugün gördüğüm rüyanın hiçbir açıklaması olamaz ama etkisi yıllarca devam eder.


Görüşmekli dileklerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.