22 Ağustos 2011 Pazartesi

Özetle


* Reha Muhtar'a gözümün önünde 30 kişi saldırsa "yaa ayıptır durun" demem , görmemiş gibi yapar uzarım mekandan.

* "Çektiysen kahrımı - helal et hakkını" diyor Niran Ünsal. Demek ki o da içten pazarlıklı , hafif "heh durum eşitlendi ohh" diyen bir insanmış.

* Durumundan sürekli şikayet eden ama o durumdan asla vazgeçmeyen insanlara "ünlü" denir. Mesela bu insanlara sorsan ilgiden çok sıkılıyorlar , dışarı çıkamıyorlar ama 2 dakika tv'ye çıkma desen canından can almışsın gibi olur. Samimiyetsiz , sinsiler sizi.

* İnternetten ünlü olan insan 3G ile gezsin arkadaş , ne olacağı belli olmaz.

* Gökten Coca Cola yağsa bana Le Cola düşer yemin ederim.

* Kayahan ve o şarkısı ; Sarı saçlarından sen suçlusun. Bildiğin kuaföre tonla para harcadığı için trip yiyen bi kadın var orada.

* Ben eğer Türk isem elbette benim için Çin , Tayland , Japonya ve hatta Kore vatandaşı bir olacak arkadaş. Hepsinin gözler aynı neticede.

* Dünyanın herhangi bir yerinde bir çatışma varsa orada A.B.D de vardır , binlerce ölü de olacaktır. Alın size dünya siyasetinin dev özeti.

* "Kulağını deldiren çocuğun gerilimi : Babam ne diyecek ?" - Bu film tutar.

* Hadi ben kaçtım.

1 yorum:

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.