27 Aralık 2014 Cumartesi

Nönj


* Hayt.
* Yerlere trip atmayınız.
* Sevdanın son vuruşu: Sen aşkı katana sanmışsın Kill Bill.
* Midem bölanyo.
* Karnıbahar değil karnabahar, anladık.
* Uykuya hepimizin ihtiyacı var.
* Buraya deli deli şeyler yazarım, benim olayım budur.
* Dağlar kızı Reyhan vs Dağlar kızı Heidi.
* Heidi'nin de dedesinden tiksiniyorum.
* No woman no cry, no woman far cry.
* Film ve dizilerde gönderme olunca ne heyecanlanıyoruz öyle a dostlar.
* Emrah'ın çakması Emral vardı hatırlarsanız. İşte dünyanın en yersiz, en başarısız olayı da o idi.
* Ben Emrah'ın "yannıyorum ya hab bi bii" sözlerinin geçtigi o şarkısını çok severdim.
* Ninja kamplumbağalar çok çıkarcı tipler bence.
* Bay bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.