6 Kasım 2014 Perşembe

Lombard


* Sel'lame bebek.

* Yine fecicesine durgunum ama size belli etmeyeceğum.

* Whatsapp'a yeni gelen hözzellik sayesinde mesajımız okunmuş mu okunmamış mı göreceğiz. Fakat herkese dert olmuş, vay boş işler müdürleri sizi ya.

* "Uff şimdi gereksiz insanlardan trip yiycem" diyen bacı; gereksizlere verme numaranı da.

* Bazen karadenizli olmamın yersiz gazıyla şive yaparım ben.

* Benimkisi yaşamak değil, doktorlar dizisindeki az ünlü konuk oyuncu.

* Kapıdaki araba benim değill yaşlı ve öfkeli komşu.

*  Helva - ekmek - çay.

* Enivicivokke.

* Ortamın en coşkulu ama çok aşırı coşkulu o insanlarına kurun bi ülke b'abisi.

* 'Abisi' ne furyaydı be bi ara, liseliler bilmez.

* Karışma benim lul biberime kadın, bi keyfimiz var.

* Bora Gencer'in bi anda yok olması hangimizi yaralamadı?

* Bugün bi kızın ayağında Dünyayı Kuryatan Adam'ın düşmanının botunxan gördüm. Daha doğrusu onun beyazı ama daha çirkini.

* Kedileri seviyorum be.

* Benim 30 yaşına merdiven dayamış, bankacı bi arkadaşım var. Ben bu adamın alkollü ortamda eline Haribo alıp "Seviyorum kardeşim, seviyorum ya suç mu sevmek?" diye atarlandığını bilirim.

* Benim çevrem olmuş alkolik, ben mini bir Cemil olsam, pencerelere çıksam çok mu?

* Erkeğin tabiatı müsait ama kızın yürümesi bana dengelerle 5oynamak gibi geliyor.

* Tam yatıcam uykum gidiye.

* Örümcek Adam da kendine gelsin artık.

* Metrobüse binmeyeli çok oldu evlat, bundandır huzurum.

* Doğum günüm bana geldiğim gündür.

* Biz de bilirdik duştan sonra aynada kendimize bakmasını, lakin bakılacak gibi değildi b'abi. Tövbe tövbe.

* Bazen çok nazik saatler.

* Sana çok doldum ben Çelik.

* Sonlara gelirken sormak isterim: yav gardaşım bu Sinan Akçıl size n'etti?

* Turkcell İm vardı ki dünyanın en fos prodakşını oldu. İkincilik daima Shubuo'ya ait.

* Yeşilcam'a saygısızlık edenleri görüyorum bazen. Bakın beni çileden saptırmayın.

* Dönüşüm akıllara durgunluk verecek. Sağcakla kalonzo,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.