1 Ocak 2014 Çarşamba

40 Haramiler

* Yeni bir yıl geldi.

* Beni bilgilendirmeyen şey çok ilgilendirmez.

* Patlamış mısır, mısır patlamış.

* Kombiyi kısamam, nebahat geldi.

* 2014'ten beklentim yok çünkü o işleri geçtim.

* Öyle diyip şöyle yapanlardan olmamak lazım, bu sebeple kendinizi bi şey yapın.

* Noel Fada bize yine gelmedi. Çorabımız yok diye mi bu havan ak sakal?

* Hem eleştir hem yap, olacak işmibu.

* Terminatör çekmeyin daha rica ediyorum.

* 1000 canı olsa 1'ini vermeyen popçuya güven olmaz.

* Sanki tam şey hissetmelik yelkovanlar bunlar sanki.

* Sushi yiyen beni kaydeber, kendine ayb'eder ayrıca.

* Kısa yüzlü diye ayı varmış vaktinde, belgeseline bi bakın derim.

* Belgesel bizim işimiz.

* Kumarbaz kitabını hala okumadığıma inanamıyorum. E-kitap bile olsa sararır zahars.

* Akbaba olmasın, akraba olmasın; mümkünse akrobat hiç olmasın.

* Şakalarımız hep şakaklarda birikir ki konu buradan buralara gelmiş derler.

* Masallar diyarından kanat düşüvermiş, üşüşüvermiş diline yandığımın redifi.

* Aklını yakacaklara linyit olar.

* Coni Dehip'in olduğu yere kafa atarım.

* Cont Iravolta hakkında her şey.

* Yeni yıl en fazla daha yeni bir yıl getirir, olay bununla sınırlı.

* Aklımızdan her geçen balon bir sadrazam tökezletir.

* Serbestliğin madur bir tarafı vardır mutlak.

* Senenizi huzura yatırın ve sayılardan bekleyin; isteğinizi yapabilecek durumunuz vardır.

* Görüşeriz elbeta.

1 yorum:

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.