6 Ekim 2013 Pazar

A'la



* Koniçiva.

* Yazıya sponsor olsun; "Ara beni fazla bekletme"

* Rihanna sen n'aptın abim ya, ne yaptın sen öyle ya? Hoş mu yani?

* "Elleri kolları kınalı bebek" bana çocukken çok ürkünç gelirdi.

* Geçen gün metrobüse binerken beni ittirmek suretiyle önüme geçen deri ceketliyi tartakladım, itiraf ediyorum.

* Bugün sokaklara 100 tane deri ceketli, mavi kot pantolon ve bonus saçlı Harun Kolçak salsalar neler olacağını düşünebiliyor musunuz?

* Midemde sorun olmuş, Becks'e ara verdim. Midemle aramız çok kötüleşti, şerefsiz.

* Liseliler bilmez; bir dönem en sevilen pop şarkıları takımlara uyarlamak mecburiyeti vardı ve bu şarkıya kadar devam etti. Bu şarkıdan sonra neden bittiğini dinleyince anlayacaksınız zaten.

* Şaşal su neymiş ya, böyle saçma isim mi olur arkadaşım.

* Beni hayattan soğutan "kilo vermiş mesut yar özgüveni". Bi sen kilo verdin Mesut, he Mesut.

* Iron Maiden ve Perihan Maiden.

* Geçen gün telefonuma kılıf alıyorum, kadın bana "ekranı jelatinle kaplayalım mı, çok önemli bi şey" dedi. Teşekkür edip kılıfı incelemeye devam ettim ve alıp çıkacaktım ki kadın tekrar "ekran jelatini yapayım mı?" dedi, tekrar reddetmeme rağmen söze "ama ekran..." demeye kalmadan "sus" dedim; "bu ilişki çirkinleşmeden sus".

* Terminatör'ün yüzünü dağıtmasınlar.

* Hayatım boyunca "evde tek başına" kadar gereksiz uzatılan bir film serisi daha görmedim.

* "Jesse dayı" ne karizma adamdı ya, ne çağın ötesinde adamdı Jesse dayı.

* Dünyanın en akıllı, en kuul adamı sensin Okan Bayülgen, inanılmaz bir birikimsin Okan Bayülgen. Bu cümleyi hepimiz bir kez söylesek bu çile de bitecek, bi yardım edin.

* Şimdi düşününce Jesse dayıyı çok abarttığımı düşündüm. Normal yakışıklydı işte Jesse, algıma işlemiş şerefsiz.

* Duman'ın yeni albümü eh işte ama Akıbet parçasının bilhassa nakaratı diyor ve susmayı tercih ediyorum.

* Sokak pilavı ne pilavdır öyle yahu.

* Havalar bi anda ne delice soğudu öyle. Resmen bir serseri gibi, ergen gibi, gecenin bi yarısı arayıp "evdeysen gelip iki tek atalım" diyen çok uzakta akraba gibi.

* Ben evden montla kazakla çıktıysam bütün gün öyle gezerim, benim de tarzım bu demek kies.

* Annem sokak pilavcılarını düşmanı olarak görüyor bu arada.

* Bazen düşer bi gölge, böler bi bölge.

* Almanya'dan abim gelmemiş çünkü Almanya'da abim yok.

* Şimdi gidiyorum ama gelirim tabi. Ben yokken bol bol Yeşilçam filmleri izleyin, Becks için, sevdiklerinize insan gibi davranın.

1 yorum:

  1. * bir bar taburesinde otururken, uzun zamandır becks içmediğimi fark ettim. sıradaki becks sevipte içemeyenler için gelsin.

    YanıtlaSil

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.