6 Şubat 2013 Çarşamba

E'ttabi



Mer'haba.


* 18 yaşını geçmiş bir insanın Msn Messenger kullanmasını kimse açıklayamaz bana.

* Ada ben ayrılmak istiyorum.

* Issız bir adama düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey nedir ? Bence kabartma tozu , havuç ve kek kalıbı alın.

* Kayahan'ın "sarı saçlarından sen suçlusun" şarkısı bizzatihi Markafoni'ye yazılmış ; "adresim aynı".

* Hemen sinsice "o şarkının adı o değil" demeyin , onu ben de biliyorum ama gerçek adını bilmiyorum.

* Kel şarkıcıların albüm kapaklarında hep yana yatık olması çok enteresan. Kellik denge mi bozuyor yoksa saçsızlık tıbbın çözemediği bir genetik problememe mi delalet ediyor bilmiyorum.

* "Abi bak bu ülkede kimse kitap okumuyor" diyen insana en son okuduğu kitabı sorunca çok eğlenceli zamanlar yaşanabilir.

* Bazı insanların mesleğini kimse bilmemesine rağmen her işi yapmaları çok enteresan. Şimdi ben size Ayşe Özyılmazel diyerek isim vermek istemem ama elim gidiyor.

* Pump It dedikten sonra atılan o feryadi , o yürekleri parçalayan çığlık.

* Ben mesela Black Eyed Peas grubundaki ablamız ve zenci abimiz dışındakilere çok üzülüyorum. Ablamız zaten meşhur , zenci paraya para demiyor ama o diğerleri çok sönük kaldı. Bence bunlar grup olarak albüm çalışmaları , konserler dışında falan diğerleriyle görüşmüyorlar ve bu diğerleri çok buruk kalıyor.

* Eğer bir yerlerde tek başınıza kendi halinizde şarkı söylüyorsanız aniden Ferhat Göçer belirebilir. Siz boru sesinizle söylerken o hava kaçıriye biçimde böyle.

* "Bi kızı bi oğlu varmış , kendi hayatına dalmış" diyor Ferhat Göçer. Ya kusura bakma ama ne yapacaktı kadıncağız yahu Ferhat Göçer , kendini mi salacaktı senin gibi ?


G'idiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.