25 Aralık 2010 Cumartesi

Gah Guh Diye Gülünür


* Ya ya ye koko jambo , ya ya ye

* Şu hayat yolunda beni en çok şaşırtan şey "dans ederken etrafında olup biteni görmeyecek kadar kendinden geçen" insandır. Yani siz onun yanına gidip "abi ev yanıyor" deseniz o size dönüp "anlamsız gözlerle bakar" en fazla.

* "Hep benim hakkımda konuşuyorlar çünkü beni çekemiyorlar. Ne mutlu bana , demek ki çok özel bir insanım" diyen insanı çok feci döverim ben.

* Bir insanla sohbet etmek için enteresan deyimler kullananları çok seviyorum ben. Mesela ben biriyle konuşmak istediğim zaman "gel iki dakka konuşalım lan" falan derim ama o insanlar öyle değil. O insanlar önce çok vurucu bir deyim buluyor ; örneğin "gel iki lafın belini kıralım" gibi. Şimdi bana birisi gelip "gel iki lafın belini kıralım" dese ben daha bi heyecanlanırım , çok farklı bir dünya içine girerim. Bide benim deidğime bak ; "gel lan konuşalım". Hayvan ki ne hayvan , piyuuu.

* Amerikan yapımı filmleri izlerken çok geriliyorum ben. Mesela orada bi adam var , ne olursa olsun , kim dövüşürse dövüşsün duruşunu hiç bozmayan bir adam o. Dikkat edin , aynı adam değil ama hep aynı tip adam o. Mesela yanında yaratıklar dövüşüyor bu espri yapıyor bi kenarda. Hayır istediği kadar güzel espri yapsın ben buna gülmem arkadaş , bi sinsilik peşindesin sen çünkü.

* Şehirleri ve o şehir içinde yaşayan insanları hedef alan şarkılar çok garip. Bir ara "istanbul'dan kız mı alınır ?" diye şarkı vardı misal. Nerden alınır , manisa'dan mı alınır en iyi kız ?

* Hayatım boyunca hiçbir zaman "açtırma kutuyu söyletme kötüyü" diyemedim. Neden bilmiyorum , artık yeri mi gelmedi fırsat mı olmadı bilmiyorum.

* Yaşar ve Yalın şarkıları genellikle "ayrılan ve intihar etmek için yer arayan" insanlar için yapılmış gibi duruyor. Gerçi benim gözümde Yaşar 10 tane Yalın eder ama genel işleyiş aynı gibi.

* Atem tutem ben seni , je taime totem ben seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.