25 Ocak 2013 Cuma

H'ops

Silam.


* Yazmalara doyamadığım bir geceye daha hoş geldin'z.

* Bu hafta sizlere davetli olduğum bir Burkina Faso gezisinden notlar iletmek isterdim ama bana hiç öyle davetler gelmiyor. Yani benim kadar Burkina Faso'nun adını duyurmaya çalışan ikinci bir insan -buna Burkina Faso'lular da dahil olmak üzere- yokken en azından Burkina Faso'dan bir davet beklerdim. Sırf şurada bile kaç kez Burkina Faso dedim , bu senin ayıbın Burkina Faso.

* Hayatımda hiç yamyam görmedim ama o ismi kim verdiyse asıl o olmuş yamyam.

* Teorik olarak köpek insanın en iyi dostu olamaz çünkü dost dediğin seninle rakı içer , yeri gelir kavgaya girer ve en önemlisi dost dediğin düşünmeden borç verir. Ya aslında düşününce bunu yapan insan da yok gibi.

* Yıllarca ekmeği yenen vampirlerden umudu kesen Hollywood en sonunda o vampirleri şebek yapıp tekrardan ekmeklerini yedi. Bence asıl sendikalaşması gereken vampirler.

* Turizm bakanı Ertuğrul Günay'ın söylediğine göre internetten film indirmek suç değil ama çoğaltmak satmak suç. Bu durumda çoğaltmadan satmak ya da çoğaltıp satmamak gibi çılgın anarşistlikler düşünüyorsanız sizi çok kınıyorum.

* Makinalar dünyayı ele geçirecek olsa en önce benim telefonum ölür. Savaş için 4 saat pil süresi hiç yeterli değil.

* Az önce Mersin Times isimli bir online haber sitesi buldum , sloganı "herkesin haberi olsun". Bu sanki biraz atar , çaktırmadan gider gibi bi durum değil mi ? Ayrıca Mersin'in 2013 Akdeniz Oyunları için yarattığı Karetta karakterinin adını Karetta koyması beni düşündürmedi değil. Sürprizlere açık bir toplum mu değilizdir nedir.

Biraz olsun sonralara bırakmak manasında , görüşmek'zre.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya bir şey yazıyorsun , küfür falan olmazsa seviniyorum.